اهواز-مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای در مسیر رویکرد های جدید قرار گرفته و بدنبال  تحول مهارتی در کشور است.

سازمان آموزش فنی و حرفه ای بدنبال  تحول مهارتی در کشور است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالنبی سواعدی صبح چهارشنبه در جلسه هم اندیشی با مدیران آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای شهرستان گتوند اظهار کرد: با تکنولوژی جدید و فناوری نوین آموزش فنی و حرفه ای بدنبال ورود به مقوله های جدید مهارتی است.

سواعدی تصریح کرد: انتقال مهارت در بخش دولتی و غیر دولتی باید به سمت آموزش های شبیه سازی سوق داده شود.

وی عنوان کرد: آموزشگاه آزاد نیاز به تولید محتوای الکترونیکی برای توسعه مهارت آموزی هستند و بازار کار آینده برای جوانان جویای کار همین تولیدات محتوا خواهد بود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان بیان کرد: آموزش فنی و حرفه ای با فناوری نوین از رویکردهای جدید سازمان آموزش فنی و حرفه ای در سال ۱۳۹۶ خواهد بود.

سواعدی تاکید کرد: آموزش تکنولوژی نوین در قالب شبیه سازی، فناوری در جهت تحول آموزش مهارتی اجرایی خواهد شد.

وی عنوان کرد: بخش خصوصی و آموزشگاه آزاد در این حرکت رو به رشد همراه و پیشگام باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان ادامه داد: اگر بخش دولتی و غیر دولتی با رویکرد جدید حرکت نکند دچار رویکرد خواهند شد و این بر خلاف رسالت آموزش فنی و حرفه ای است.

سواعدی اظهار کرد: از ایده های نو برای ایجاد تحول در آموزش مهارتی استقبال کرده و این سبب تقویت آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و غیر دولتی خواهد شد.

وی اظهارکرد: هم اندیشی و تبادل تجربیات در ایجاد تحول تاثیر بسزایی دارد و نیاز است اینگونه نشست ها در برنامه ریزی مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد قرار گیرد.

سواعدی گفت: مرکز تربیت مربی و مهارت های پیشرفته خوارزمی اهواز علاوه بر اجرای تعهد آموزشی بعنوان متولی برگزاری دوره های توانمند سازی مدیران و مربیان آموزشگاه آزاد و بخش دولتی برای سال ۹۶ فعالیت خواهد کرد.

وی خواستار ثبت نام و شرکت همه مدیران آموزشگاه آزاد در مسابقه مدیران خلاق ویژه مدیران آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای شد.

بنابراین گزارش در پایان مدیران آموزشگاه های آزاد به بیان دیدگاه ها، نقطه نظرات خود پرداختند.

گفتنی است در شهرستان شوشتر و گتوند بیش از ۴۰ آموزشگاه آزاد با مجوز فنی وحرفه ای فعالیت آموزش مهارتی دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.