اهواز- عضوشورای ورزش منطقه عین دو اهواز گفت: در منطقه عین ۲ حدود یک هزار و۴۰۰ورزشکار مشغول ورزش هستند اما هیچ خدمتی از طرف مسئولان به این منطقه نشده است.

ورزشگاه نیمه کاره در منطقه عین دو/هیچ خدمتی از طرف مسئولان به این منطقه نمی شود

 سعید جوهری در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه اکنون منطقه عین دو در ۴رشته ورزشی بدنسازی، کاراته، ووشو و کیک بوکسینگ فعالیت می کند، اظهارکرد: علاوه بر رشته های رزمی در این منطقه ۵۰ تیم محلاتی فوتبال در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نیز  وجود دارد.

وی افزود: این منطقه نیز چندین ورزشکار قهرمان در سطح کشوری و استانی دارد . همچنین این ورزشکاران نیز  در رقابت های قرآن و تواشیح صاحب مقام های بین المللی و کشوری هستند.

وی اضافه کرد: موسی سواری مربی فوتبال تیم فولاد خوزستان و دکتر مرتضی شریفی کارشناس فوتبال و آکادمی خوزستان از استعدادهای کشف شده ی همین منطقه عین دو هستند.

جوهری ادامه داد:  در منطقه عین دو اهواز نیز نزدیک به ۱۴۰۰نفر در حال ورزش هستند.  اما متاسفانه هیچ خدمتی از طرف مسئولان به این منطقه انجام نشده است و سالن رزمی که در آن منطقه است به صورت شخصی به مربیان هنرجویان استیجار داده می شود.

عضوشورای ورزش منطقه عین ۲ اهواز تصریح کرد: زمین های فوتبال مالک شخصی دارند و از بین رفتند.

جوهری از ورزشگاه نیمه کاره مانده و بدون بودجه در این منطقه خبر داد و اظهار کرد: سالنی که چند سال پیش توسط مسئولان افتتاح شد متاسفانه بدون آب و برق، تجهیزات و مدیریت مانده و هنوز تکلیف این سالن معین نشده است.

عضوشورای ورزش منطقه عین ۲ اهواز از مسئولان خواستار توجه ویژه به این منطقه حسینی و محروم شد و گفت: امیدواریم روزی برسد  که به قهرمانان جویای نام در این منطقه رسیدگی کنند و بتوانند همانند سایر ورزشکاران در عرصه ورزش بدرخشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.