اصفهان-رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان گفت: همزمان با ایام سوگواری حضرت زهرا(س) ویژه برنامه سوگواری یاس نبوی در ۱۵ امامزاده شهرستان گلپایگان برگزار می شود.

امامزادگان شهرستان گلپایگان میزبان سوگ یاس نبوی

به گزارش قدس آنلاین  حجت الاسلام و المسلمین مهدی طاهری اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده و هماهنگی های صورت گرفته شده امسال نیز همچون سال های گذشته در ایام سوگواری حضرت زهرا(س) مجالس عزاداری این بانوی بزرگوار در جوار بقاع متبرکه و امامزادگان عظیم الشان شهرستان گلپایگان برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: برپایی این مجالس عزاداری در راستای اجرای طرح سوگواره یاس نبوی است که امسال در جوار حرم مطهر ۱۵ امامزاده جلیل القدر شهرستان برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان ادامه داد: این ویژه برنامه همراه با استفاده از سخنرانان مطرح استانی و حضور مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) برگزار می شود که در راستای اجرای این طرح ۳ مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم و ۱۲ نفر مبلغ بومی با اداره اوقاف و امور خیریه همکاری می کنند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۳ ایستگاه مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی نیز در جوار امامزادگان شهرستان نیز در این ایام برپا می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.