شیراز- رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: شهر مرودشت با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت با استانداردهای امروز دست کم باید ۳۰ سالن سینما داشته باشد.

مرودشت ۳۰ سالن سینما نیاز دارد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الله ایوبی در آیین افتتاح پروژه «سینما سلام» در شهرستان مرودشت اظهار کرد: در قالب طرح ملی «سینما سلام»، ۱۰۰ دستگاه سینما سیار آماده شده که برای استقرار در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با توجه به راه اندازی سینما سیار در این شهر اظهار کرد: امیدوارم هرچه زودتر در این شهر سالن های سینما و آمفی تئاترهای باشکوه ساخته شود و مدیران و مسئولان کشور و این شهر بدانند که فرهنگ بخشی از زندگی ماست.

رئیس سازمان سینمایی کشور تاکید کرد: این جور نیست که منتظر باشیم ساخت و ساز، آبادانی و راه و جاده تمام شود بعد به فکر ساخت سینما، نگارخانه، هنرهای نمایشی و تئاتر باشیم.

وی به قدرت تصویر اشاره کرد و افزود: با دارابودن ظرفیت سالانه تولید ۳۰۰ فیلم می شود این تصویر را از ایران به دنیا عرضه کرد.

ایوبی گفت: عده ای می گفتند ۷ میلیون مخاطب مگر چه ارزشی دارد که بخواهیم بر سر آن دعوا کنیم و خانه سینما را ببندیم. همان روزها طرحی به نام «سینما سلام» که روز مجانی سینما بود در شهرهای مختلف با ازدحام مخاطب روبه رو شدیم و برای نخستین بار پس از سالها مردم شاهد سالن های مملو از تماشاگر بودند. این نشان دهنده اشتیاق مردم به سینماست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.