شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به کارساز و راهبردی بودن ستاد مشارکت مردمی در استان افزود: امیدواریم با فعالیت های این ستاد بدعت های غلط مذهبی که مردم در جشن ها و عزاداری های خود بکار می‌برند اصلاح شوند.

بدعت های مذهبی با تشکیل ستاد مشارکت مردمی اصلاح می شود

به گزارش قدس آنلاین، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار چهارمحال و بختیاری شامگاه سه شنبه در شورای طرح مشارکت مردم و نظم امنیت عمومی که در سالن شهید خرازی دهکردی استانداری برگزار شد گفت: برای توسعه نظم و امنیت در استان باید نیازمندی های نیروی انتظامی از طریق خیرین و کمک ها و مشارکت مردمی شناسایی و برآورد بشوند.

وی اظهار کرد: اعضای تشکیل دهنده ستاد مشارکت مردمی در توسعه نظم و امنیت عمومی استان از نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، رئیس مجمع خیرین استان، مدیرکل صدا و سیما، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و معاون سیاسی استاندار هستند.

سلیمانی افزود: دلیل وجود ۴۰۰ تشکل غیر دولتی در استان نشانگر مساعدت مالی افراد حقیقی و افراد شاخص تشکل هاست.

استاندار با اشاره به کارساز و راهبردی بودن ستاد مشارکت مردمی در استان افزود: امیدواریم با فعالیت های این ستاد بدعت های غلطی که مردم در جشن ها و عزاداری های خود بکار می‌برند اصلاح شوند.

وی بابیان اینکه سال گذشته استان رتبه برتر در آرام سازی فضای انتخاباتی و تأمین امنیت انتخابات را کسب کرد گفت: حضور مردم در عرصه هایی که برای مبارزه با مواد مخدر ایجاد شده است سبب می شود که در بین مردم یک فرهنگ سازی صحیحی بشود.

سلیمانی به حضور و مشارکت خیرین در زمینه های مختلف در استان اشاره کرد و اظهار کرد: ما باید در این موضوع هم خیران را شناسایی کنیم و مجمع خیران امنیت در استان تشکیل بشود تا ازتوان های آن ها برای پیشرفت استفاده بکنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی از رهنمودهای مقام معظم رهبری است که هم حکم حکومتی و هم مبانی قانونی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.