۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 506468

راجر فدرر، تنیس باز شماره "۹" جهان قراردادی سه ساله امضا کرد که در مسابقات داخل سالن سوییس در بازل بازی کند. این بدان معنا است که فدرر ۳۵ ساله تا سه سال دیگر تنیس را کنار نمی‌گذارد.

راجر فدرر تا سه سال دیگر مسابقه می‌دهد

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از یورو اسپورت، راجر فدرر تاکنون ۱۸ بار قهرمان گرند اسلم شده است. فدرر پیش از این اعلام کرده بود که ممکن است کار حرفه‌ای‌اش را به پایان برساند.

او بعد از پیروزی خود مقابل رافائل نادال در مسابقات اوپن استرالیا گفته بود: امیدوارم که سال آینده شما را ببینم اما اگر این اتفاق نیفتاد نیز باید بگویم که این مسابقه بسیار خوب بود و نمی‌توانستم بیش از این خوشحال باشم.

با انتشار خبر جدید مبنی بر بسته شدن قرارداد سه ساله با فدرر هواداران این تنیس باز می‌توانند مطمئن باشند که تا سه سال دیگر بازی‌های او را تماشا خواهند کرد.

فدرر بعد از بستن این قرارداد گفت‌: بی صبرانه منتظرم که در فصل پاییز به کشورم بازگردم. بازی کردن در بازل همیشه یکی از بهترین اتفاقات سال است.

به نقل از ایسنا، فدرر سال گذشته با آسیب‌دیدگی‌ دست و پنجه نرم کرد. او بعد از این آسیب‌دیدگی‌ اعلام کرده بود که با این شرایط تنها چند سال دیگر می‌تواند ادامه‌ دهد. فدرر بعد از ۶ ماه استراحت در مسابقات اوپن استرالیا بسیار آماده ظاهر شد و توانست بعد از مدت‌ها به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.