گناباد-رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت: اجتماع فاطمیون گناباد صبح روز پنجشنبه ۱۲ اسفندماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در محل فاطمیه شهرستان و با حضور بیش از ۲۰ هیئت مذهبی روستایی و شهری برگزار می‌شود.

اجتماع فاطمیون با حضور هیئت‌های عزاداری در گنابادبرگزار می شود

به گزارش قدس انلاین، حجت‌الاسلام محمدرضا رحمانی صبح امروز در نشست شئونات فرهنگی گناباد که در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به‌منظور برگزاری مراسمات ایام فاطمیه برگزار شد، گفت: خدمت به حضرت فاطمه زهرا(س) افتخاری برای تمامی مسلمانان می‌باشد چراکه آن حضرت مادر ائمه اطهار و معدن سخاوت و بخشندگی هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد اظهار کرد: لذا با توجه به اینکه مقام معظم رهبری و مراجع عظام تأکید به برگزاری مراسمات ایام فاطمیه همانند دهه عاشورا دارند، باید اهتمام ویژه‌ای به این ایام صورت گیرد.

وی به‌ضرورت ترویج ایام فاطمیه اشاره و افزود: در ایام فاطمیه باید گفتمان سبک زندگی اسلامی، عفاف و حجاب و آئین همسرداری حضرت فاطمه زهرا (س) در بین جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان ترویج و تبیین شود.

رحمانی بابیان اینکه ویژه‌برنامه شهادت حضرت زهرا (س) در قالب اجتماع فاطمیون در گناباد برگزار می‌شود، اذعان کرد: اجتماع فاطمیون گناباد صبح روز پنجشنبه ۱۲ اسفندماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در محل فاطمیه شهرستان و با حضور بیش از ۲۰ هیئت مذهبی روستایی و شهری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مراسم هیئت‌های مذهبی به‌صورت کوتاه به عزاداری می‌پردازند و در پایان عزاداران از سخنرانی حجت‌الاسلام حسین اسلامی استفاده می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد افزود: ۳۰ روحانی مستقر و طرح هجرت در روستاهای گناباد در ایام فاطمیه برنامه‌های مذهبی را برگزار و علاوه بر آن اداره تبلیغات اسلامی آمادگی اعزام روحانی به روستاهای متقاضی را دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.