بجنورد- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از برگزاری همایش منطقه ای «زن، آموزش و توسعه اجتماعی» در خراسان شمالی خبر داد.

همایش منطقه ای زن، آموزش و توسعه اجتماعی در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، دکتر علی فیروزنیا صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان گفت: این همایش با همکاری استانداری، ادارات کل فرهنگ و ارشاد، تعاون و کار، بهزیستی، کمیته امداد، دانشگاه آزاد و شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد یازدهم اسفند ماه جاری در بجنورد برگزار می شود. 

وی از حضور «فروغ احراری» عضو شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس کمیته تشکیلات و ارتباطات در این همایش خبر داد و اظهارداشت: از بانوان فعال عرصه های مختلف و همچنین دیگر مسئولان استانی برای حضور در این همایش دعوت شده است. 

فیروزنیا به ارسال ۱۲۰ مقاله از استان و خارج از استان به دبیرخانه این جشنواره اشاره کرد و افزود: از این تعداد پس از داوری نهایی ۴۰ تا ۵۰ مقاله به صورت سخنرانی و پوستر ارائه می شود. 

وی خاطرنشان کرد: بیشترین مقالات ارسالی مربوط به خراسان شمالی و۲۰ درصد مقالات دریافتی از استان های مازندران، گلستان، خراسان رضوی و جنوبی است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی هم در این نشست با بیان اینکه برنامه ریزی ما در این حوزه بهره مندی از ظرفیت بانوان در توسعه همه جانبه است، اظهار داشت: امید داریم با اتکا به ظرفیت های داخلی و توانمندی های بانوان استانی، بتوانیم قدمی در حل نیازمندی های جامعه بانوان برداریم. 

ملیحه یغمایی، محورهای این همایش را «حضور زنان در عرصه های آموزشی و پژوهشی»، «زنان و فرآیند رشد جمعیت و تأثیر آن بر توسعه اجتماعی»، «نقش زنان در سلامت محیط زیست و توسعه پایدار»، «زنان، اخلاق و حقوق شهروندی، «زنان و آسیب های اجتماعی» و «زن، خانواده و رفاه اجتماعی» عنوان کرد. 

وی تصریح کرد: این مقالات ما را در شناخت و حل مشکلات و دغدغه های جامعه بانوان و نیازمندی آنان کمک حال خواهد بود زیرا صاحب نظران علمی در این حوزه با نگاه تخصصی به حوزه امور بانوان وارد شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.