قم- عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با فساد اصول‌گرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسد ازاین‌رو باید برای بقای نظام با فساد مبارزه کرد.

مبارزه با فساد اصول‌گرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسد

به گزارش قدس آنلاین، احمد امیرآبادی با بیان اینکه هیئت نظارت بر روی موضوع تخلف صندوق ذخیره فرهنگیان کار می‌کند و جلساتی با کارشناسان خبره در رابطه با موضوع تخلف صندوق ذخیره فرهنگیان گذاشته‌ شد، گفت: باید صبر کرد تا نتیجه جلسات هیئت نظارت بر موضوع تخلف صندوق ذخیره فرهنگیان مشخص شود، افزود: هیئت نظارت به‌محض مشخص شدن نتایج جلسه آن را به مجلس ارائه می‌دهد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه قطعاً نمایندگان تلاش خواهند کرد که تخلفات را به قوه قضائیه ارسال کنند تا قوه‌قضائیه در فرصت مناسب به آن رسیدگی کند، تأکید کرد: هر نتیجه‌ای که در جلسه هیئت نظارت مشخص شود در دستور صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز فرهنگیان کشور مشکلات معیشتی دارند ازاین‌رو باید تلاش کنیم که مشکل معیشتی فرهنگیان برطرف شود نه اینکه دردی را بر درد آنان اضافه کنیم.

امیرآبادی تصریح کرد: روا نیست که یک فرد ۱۰۰۰ میلیارد تومان بدون اسناد کافی و تضمین بانکی پول بیت‌المال و فرهنگیان را ببرد بعد خود فرهنگیان برای گرفتن وام دو الی سه میلیون تومانی در مضیقه قرار بگیرند.

وی عنوان کرد: مبارزه با فساد اصول‌گرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسد ازاین‌رو باید برای بقا نظام با فساد مبارزه کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.