تایباد- با حضورسرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار ربانی معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح و فرماندهان نیروهای مسلح آخرین مرحله از رزمایش پیامبر اعظم یازده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رمز مقدس یارسوالله درمنطقه عمومی شرق کشور در شهرستان تایباد برگزارشد.

آخرین مرحله از زرمایش پیامبر اعظم(ص) تایباد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، دراین رزمایش پنج روزه که آخرین مرحله آن امروز برگزارشد عملیات دفاع در مقابل دشمن فرضی با اجرای آتش سنگین توپخانه روی مواضع دشمن، عملیات شناسایی و اطلاعاتی با استفاده از پهپادهای شناسایی انجام شد و یگان راکتی سپاه نیز با راکت‌های پیشرفته ونقطه زن از مواضع ثابت و متحرک، مواضع دشمن فرضی را موردهدف قرار دادندو عملیات رزمی توسط تیپ مخصوص صابرین انجام شد.

دراین رزمایش یگان‌هایی از نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، اشراف اطلاعاتی و آمادگی‌های دفاعی همه‌جانبه خود برای مقابله با تهدیدات دشمن ومتجاوزین خارجی را به نمایش گذاشتند

پیام رزمایش به استکبار جهانی

سردار محمد پاکپورفرمانده نیروی زمینی نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پایان این رزمایش، اظهار داشت: در روز پایانی رزمایش در شمال شرق کشور ما به تمام اهداف از پیش تعیین شده خود در یگان‌های پیاده، هوانیروز، مکانیزه و تکاور دست یافتیم

وی ادامه داد: پیام رزمایش پیامبر اعظم۱۱ به مردم ایران این است که مدافعین نظام اسلامی، آمادگی کامل برای دفاع از میهن ونظام مقدس اسلامی را دارند.

 وی با اشاره به پیام این رزمایش به دشمنان ایران اسلامی وبویژه استکبار جهانی گفت: پیام رزمایش برای استکبار جهانی این است که بی‌عقلی نکنند چرا که ما بخشی از قدرت دفاعی خود را به نمایش گذاشتیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: امروز همه دیدند که در میدان عمل شاهد چه قدرتی هستیم.

این رزمایش به همت قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واز یکم تا پنجم اسفندماه ۹۵ در شهرستان تایباد برگزار گردید.

همچنین همزمان با اجرای رزمایش، بیمارستان فوق تخصصی ۱۲۰تختخوابی و سیار شهیدشوشتری برای خدمت رسانی به مردم محروم درشهر کاریز از توابع بخش مرکزی شهرستان تایباد راه اندازی خواهدشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.