یزد- فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: رزمایش الی بیت المقدس با حضور ۵۱ گردان در یزد برگزار می‌شود.

رزمایش الی بیت المقدس در یزد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: رزمایش الی بیت المقدس در یزد پنجشنبه و جمعه پنجم و ششم اسفندماه همزمان با هشت استان کشور در یزد با حضور ۵۱ گردان برگزار می‌شود.

سردار اکبر فتوحی گفت: بالا بردن توان رزمی، داشتن آمادگی‌های جسمی و رزمی در مقابل نقشه‌های شوم دشمن از مهمترین اهداف این رزمایش است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: ۴۵ گردان از واحد برادران یزد در این رزمایش حضور دارند و ۶ گردان کوثر از شش حوزه مقاومت خواهران هم در این دو روز  شرکت می‌کنند.

فتوحی گفت:  ۷۲ تاکتیک رزمی و دفاعی این رزمایش برگزار می شود و ۱۴ تاکتیک به عنوان امداد و نجات و دو عملیات ویژه که خارج از ذهن و تصور دشمن است در این رزمایش اجرا می شود.

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: ۳۴۵ هزار بسیجی برادر و خواهر در استان یزد ساماندهی شدند وشش هزار و ۶۰۰حلقه صالحین بسیج در مساجد استان فعالیت می کنند.

فتوحی افزود: رزمایش‌های الی بیت‌المقدس به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد هیچ کشوری کوچکترین تحرکی علیه نظام اسلامی ایران و این کشور انجام دهد چرا که آمادگی نظامی و دفاعی ایران در تمام نقاط کشور صد درصد است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: ایران خواهان جنگ با هیچ کشوری نیست و اگر خدای ناکرده دشمنی بخواهد حرکتی انجام دهد به صورت کامل و با آمادگی صد درصد در برابرش ایستادگی می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.