اهواز-مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد: ۱۲ هزار و ۱۶۰ پرونده در هسته گزینش آموزش و پرورش در حال بررسی است که از این تعداد هشت هزار و ۷۶۸ مورد منجر به صدور رای مثبت شده و مابقی در حال بررسی است.

۱۲ هزار و ۱۶۰ پرونده در هسته گزینش در حال بررسی است

به گزارش قدس آنلاین، محمد تقی زاده در حاشیه مراسم  تجلیل و بزرگداشت هسته گزینش افزود: از تعداد بررسی شده، تنها ۱۶ رای منفی صادر شده که این آمار ناچیز نشان دهنده تعامل و نگرش مثبت هسته گزینش استان خوزستان است.

تقی زاده در ادامه گفت: حضرت امام (ره) با انقلاب تاریخی که انجام داد، ماهیت فکری، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه ما را تغییر داد. پیام ایشان توجه بیشتر به مسائل و مفاهیم فرهنگی و هویت فکری است که برگرفته از رویکرد الهی پیامبران است. باید تلاش کرد که احترام مردم حفظ شود و با دقت نسبت به گزینش اهتمام داشته باشیم.

جواد عباسی، مدیر هسته گزینش استان خوزستان نیز که در مراسم تجلیل و بزرگداشت هسته گزینش گفت: اهمیت مقوله گزینش به عنوان یکی از حلقه های مهم برای جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش است و گزینش اولین خاکریز صیانت از مقام معلم است. چارچوب کار گزینش براساس دو اصل حق نظام و حق الناس است. حق نظام همان ضوابط و مقررات است و حق الناس هم اولویت هایی است که همکاران برای رعایت حقوق مردم باید در نظر بگیرند. میزان در گزینش حال فعلی افراد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.