سرپرست تیم فوتسال فرش آرای مشهد مدعی شد، از طرف تیم مس سونگون به این تیم پیشنهاد تبانی داده شده است.

افشاگری سرپرست تیم فوتسال فرش‌آرا؛ از پیشنهاد تبانی تا تغییر نتیجه در رختکن داوران!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، درباره حواشی بازی دیروز (سه‌شنبه) فرش آرا و مس سونگون، توضیح داد: وقتی کسی به لیگ برتر می‌آید باید جنبه خودش را هم بالا ببرد، علی الخصوص تیمی که به دنبال قهرمانی است. همه اذعان دارند که فرش آرا باشگاهی اخلاق مدار بوده و بهترین میزبانی را در سالن شهدای مدافع حرم داشته است، اما آقایان بهانه می آورند و می‌گویند که چرا ما را به محله ای آورده‌اید که از شش عصر به بعد آدم می‌کشند! در حالی که اهالی این محله بهترین رفتار را با مهمان‌های ما در سالن داشتند.

وی افزود: آقایان خودشان حاشیه درست کرده و می‌گویند سالن تمرینی مناسبی به ما نداده‌اید در حالی که برای رسیدن به سالن از یک اتوبوس ۱۲ متری برای تردد در کوچه شش متری استفاده کردند و به خاطر بارش شدید برف به مشکل خورده‌اند. آقایان اگر ۱۵۰ متر پیاده می رفتند به سالن می رسیدند اما چون به فکر جوسازی بودند این کار را نکردند. بعد هم افضل، سرمربی تیم با بی‌ادبی و بی‌شرمی‌ تمام، حرف‌های رکیکی زده و ما را متهم می‌کند.

سرپرست تیم فوتسال فرش آرای مشهد افزود: این آقا (سرمربی مس) روز قبل از بازی به من زنگ زد و در حالی که تلاش داشت بسیار صمیمی صحبت کند، گفت‌: در عالم رفاقت کاری کنید تا ما فردا رد شویم و برویم. نمی‌خواهم بگویم پیشنهاد تبانی داده‌اند. حرفم این است شمایی که تماس می گیرید و این قدر راحت چنین حرفی می زنید چطور بعد از بازی با آن ادبیات شروع به فحاشی می کنید؟ افضل دو سال در مس هزینه میلیاردی روی دست مدیران گذاشته، اما تیم را به کجا رسانده است؟ شما به چه می‌نازید، به ادب نداشته‌تان. البته باید بگویم که بازیکنان مس کوچک‌ترین بی‌اخلاقی نکرده‌اند. اما تا دلتان بخواهد افضل در سالن ما و روبروی نیمکت ما کارهای عجیب و غریبی را انجام می‌داد. در اصفهان هم کسی از این کارها خوشش نمی آمد و به همین خاطر کنارش گذاشتند.

وی بیان‌ کرد: شرم و حیا هم چیز خوبی است. آقایان بهانه می آورند که سالن سرد بوده و می‌خواهند ماجرا را سیاه و سفید ببیند و زمین و زمان را بر هم بریزند، حتی به میوه‌ای که به داوران داده‌ایم گیر می‌دهند تا داوران را تحریک کنند. البته به افضل به خاطر این که در استرس و فشار قهرمانی قرار دارد حق می‌دهم، اما او حق ندارد برای پیروزی زمین و زمان را به هم بدوزد. او قبل از بازی می‌گفت مشهد در مشت ما است، اما در سالن یک نفر هم اسمی از او نیاورد.

سرپرست تیم فوتسال فرش آرای مشهد  همچنین با بیان این که نتیجه‌ بازی دیروز در بیرون از زمین رقم خورد، به ایسنا گفت‌: داور گل ثانیه پایانی را قبول اعلام کرد، اما داور وقت نگه دار به خاطر فشار شدید مسی‌ها حرفش را عوض کرد و نتیجه‌ در رختکن داوران برگشت. داوران گفتند نتیجه‌ مشخص نیست و از طریق فدراسیون اعلام می‌شود، اما یک ساعت بعد دیدیم نتیجه‌ را در خبرگزاری‌ها مساوی اعلام کردند این سیاه بازی‌ها چیست؟ ما شکایت نامه‌ای را تنظیم کرده و به همراه مستندات به سازمان لیگ، کمیته‌ انضباطی و کمیته‌ داوران ارسال خواهیم کرد. آقای کامرانی فر، جرات خوبی به خرج داد و بعد از هر اشتباهی در لیگ فوتبال می‌شود عذرخواهی می‌کند. ای کاش در فوتسال هم این فرهنگ باب شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.