سمنان- مدیر عامل انجمن خیران مسکن ساز استان سمنان از تحویل ۲۴۷ واحد مسکونی تا پایان سال ۹۶ به متقاضیان مسکن خبر داد.

خیران مسکن ساز  ۲۴۷ واحد مسکونی در سمنان می سازند

به گزارش قدس آنلاین، حسین هوشنگ با اعلام این خبر اظهار کرد: مجتمع ۵۲ واحدی توحید گرمسار با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در چهار هزار و ۸۰۰ مترمربع و مجتمع ۱۴۴ واحدی الغدیر دامغان با اعتبار ۷۷ میلیارد ریال با ۱۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع در ۹ بلوک ۱۶ واحدی در سه ماه اول سال ۹۶ به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: خانه های ۷۵ مترمربعی تک واحدی ویلایی روستای خیر آباد سمنان با اعتبار ۳۸۰ میلیون ریالی که دارای وام ۲۰۰ میلیون ریالی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است در سه ماه اول سال ۹۶ به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل انجمن خیران مسکن ساز استان سمنان ادامه داد: خانه های ۶۵ مترمربعی تک واحدی روستای کندو سمنان با زیربنای ۹۰ متری در دیباج دامغان در مجموع با اعتبار ۸۲۰ میلیون ریال در سه ماه اول سال ۹۶ به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به بهره برداری از مجتمع ۴۸ واحدی الغدیر گرمسار با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار تا پایان سال ۹۶، خاطرنشان کرد: این مجتمع در چهار طبقه ۱۲ واحدی با زیربنای پنج هزار و ۱۱۵ مترمربع ساخته می شود.

هوشنگ با اشاره به طرح های مسکن خیرسازی که در استان سمنان به بهره برداری رسیده اند، تصریح کرد: مجتمع ۲۴۴ واحدی کوثر شاهرود در قالب ۱۴ بلوک ۱۶ واحدی با اعتبار ۱۰۶ میلیارد ریال با زیر بنای ۱۹ هزار متر مربع در دهه فجر و مجتمع ۵۰ واحدی بیارجمند با چهار هزار و ۲۵۰ متر مربع زیر بنا با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیر عامل انجمن خیران مسکن ساز استان سمنان، بهره برداری از مجتمع ۲۳ واحدی وحدت مهدیشهر با زیر بنای ۲ هزار و ۵۲۶ متر مربع با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال، مجتمع ۶۴ واحدی کوهپایه شهمیرزاد با پنج هزار و ۶۵۰ متر مربع با هزینه ساخت ۳۴ میلیارد ریال و مجتمع ۵۰ واحدی ایمان در شهرستان میامی و ۱۶ واحدی بهشت شهرستان شاهرود، را از دیگر طرح های به بهره برداری رسیده مسکن خیرساز در استان سمنان عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.