فابیو کاناوارو با اعلام اینکه وین رونی یکی از گزینه های تیانجین در نقل و انتقالات است به زمزمه‌های پیوستن شماره ۱۰ منچستریونایتد به لیگ چین قوت بخشید. او همچنین از اوبامیانگ نیز به عنوان یکی از گزینه های خود یاد کرد.

فابیو کاناوارو: رونی و اوبامیانگ گزینه‌های ما هستند

به گزارش قدس آنلاین، و به نقل از مدیاست، این روزها اخبار زیادی درباره آینده وین رونی در منچستریونایتد به گوش می رسد. گفته شده که این بازیکن جایی در برنامه های مورینیو برای فصل بعد ندارد. از طرفی پل اسکولز نیز چندی پیش اعلام کرده بود که بازی ندادن به وین رونی باعث نابودی فوتبال او خواهد شد و بهتر است رونی از اولدترافورد به تیمی دیگر برود. 

فابیو کاناوارو که هدایت تیم تیانجین چین را بر عهده دارد گفت: وین رونی قطعا یکی از گزینه‌های ما محسوب می شود و تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم بست تا بتوانیم او را در تابستان به خدمت بگیریم. البته اوبامیانگ را نیز زیر نظر داریم و امیدواریم یکی از این دو بازیکن را برای فصل بعد به خدمت بگیریم. طبیعی است هر تیمی دوست دارد رونی را در تیم خود داشته باشد ولی من نمی خواهم صحبت زیادی درباره او بکنم. فقط اگر رونی بخواهد از یونایتد به تیمی دیگر برود، یکی از گزینه های مدنظر ما خواهد بود. 

به نقل از ایسنا، وین رونی این فصل موفق شد رکورد گلزنی را در منچستریونایتد بشکند و الان برترین گلزن تاریخ یونایتد است با این حال مصدومیت و ناآمادگی باعث شده تا مورینیو اغلب به این بازیکن بازی ندهد.

مورینیو شب گذشته در نشست خبری خود قبل از بازی برابر سنت اتین عنوان کرد رونی در این دیدار به دلیل مصدومیت بازی نخواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.