معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مصاحبه‌ای گفت که ایران همواره موضوع فلسطین را در اولویت قرار داده است.

شیخ‌نعیم ‌قاسم: ایران همواره موضوع فلسطین را در اولویت قرار داده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، "شیخ نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مصاحبه با شبکه خبری المیادین درباره کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین صحبت کرد.

وی در این مصاحبه گفت: کسانی که مدعی هستند ایران برای حمایت از طرح‌هایش کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین را برگزار کرده، توهم‌زده‌اند و ایران همواره موضوع فلسطین را در رأس  اولویت خود قرار داده است.

شیخ نعیم قاسم گفت: رهبر ایران تأکید کرده که فلسطین قبله ما بوده و نمی‌توان از آن صرف نظر کرد و ایران همچنان به تأمین پول و سلاح و حمایت رسانه‌ای از فلسطین و مقاومت ادامه خواهد داد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اضافه کرد: سطح حضور شرکت کنندگان در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین نشان از آمادگی برای همکاری بیشتر درباره مقاومت دارد.

وی گفت: حزب‌الله از روز نخست قبله‌نمای خود را به‌سوی فلسطین تنظیم کرده است. اسرائیل نباید در منطقه حضور داشته باشد و امکان شکست آن وجود دارد. فلسطین توسط فرزندانش آزاد خواهد شد و ما از آنها حمایت کرده و در کنارشان خواهیم بود. حزب‌الله بدون هیچ‌گونه تبعیضی با تمامی گروه‌های مقاومت همکاری کرد و آماده حمایت بیشتر هستیم.

شیخ نعیم قاسم افزود: حزب‌الله در لبنان کاملاً به‌صورت مستقل عمل می‌کند و بدون اینکه به آن دیکته شود تصمیماتش را اتخاذ می‌کند. حزب‌الله طبق دیدگاه کامل خود عمل و خود تصمیماتش را اتخاذ می‌کند.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اضافه کرد: وحدت رهبری و مبدأ و رویکرد مقاومت در برابر اشغالگران باعث نزدیکی حزب‌الله و ایران شده است.

وی افزود: اسرائیل به‌دلیل حمایت‌هایی که از سوی آمریکا و غرب دارد به‌دلیل داشتن صدها کلاهک هسته‌ای مورد بازخواست قرار نمی‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.