دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا با پیروزی تیم های یوونتوس و سویا پایان یافت.

یوونتوس در زمین پورتو پیروز شد/ امیدواری لستر سیتی به دیدار برگشت

به گزارش قدس آنلاین، پرونده مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا چهارشنبه شب با برگزاری دو مسابقه بسته شد و طی آن تیم های یوونتوس و سویا برابر حریفان پیروز شدند.

پورتو و یوونتوس در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که پورتو انتظار داشت با حمایت هوادارنش در دیدار رفت نتیجه ای خوب کسب کند اما اخراج الکس ته یس در دقیقه ۲۷ برنامه های این تیم را بهم ریخت و نتیجه را در پایان ۲ بر صفر واگذار کرد.

اگرچه پورتو در نیمه نخست برابر حملات یووه مقاومت کرد اما در نیمه دوم تعویض های آلگری جواب داد و دو بازیکن تعویضی یوونتوس گلزنی کردند. مارکو پیاتسا (۷۲) و دنی آلوز (۷۴) دو گل متوالی را به ثمر رساندند تا به نوعی کار پورتو را در همان دیدار رفت یکسره کنند.

در دیگر بازی تیم سویا به پیروزی نه چندان مطمئن ۲ بر یک برابر لستر سیتی دست پیدا کرد. لستر بخاطر گلی که در زمین حریف به ثمر رساند کاملا به بازی در کینگ پاور امیدوار شد و با برتری یک بر صفر هم می تواند صعود کند.

در دقیقه ۱۵ این بازی خواکین کورنا، مهاجم سویا یک ضربه پنالتی را از دست داد. اشمایکل دروازه بان تیم لستر بخوبی مسیر توپ او را تشخیص داده بود. با این حال سویا در دقیقه ۲۵ توسط پابلو سارابیا به گل دست پیدا کرد.

در نیمه دوم نیز حملات سویا ادامه یافت و این تیم در دقیقه ۶۲ روی ضربه خواکین کورنا به گل دوم خود رسید. در ادامه جیمی واردی روی پاس عرضی درینک واتر گلی ارزشمند را برای لستر به ثمر رساند. این گل در دقیقه ۷۳ به ثبت رسید.

تلاش سویا برای دست یافتن به گل سوم ثمری نداشت و این تیم باید با احتیاط کامل در دیدار برگشت به مصاف نماینده انگلیس برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.