بجنورد- مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از استقرار ۲۱ پایگاه امداد و نجات در محورهای استان طی ایام نوروز ۹۶ خبر داد.

۲۱ پایگاه امداد و نجات در محورهای خراسان شمالی مستقر می شوند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، حسن شکوری نسب در مراسم افتتاحیه  بازآموزی امدادگران ونجاتگران طرح نوروزی، با بیان اینکه تعداد ۱۲ پایگاه ثابت و ۹ پایگاه موقت و سیار جاده ای وبا استقرار نجاتگران کارآزموده و متخصص، حوادث احتمالی در استان را پوشش می دهند گفت: همچنین پایگاه امداد هوایی و پایگاه امداد کوهستان با تمام تجهیزات و امکانات آماده شده و بالگرد هلال احمر در مدت  ۱۵ روز استقرار در استان آماده ارائه خدمات امدادی است.

وی با بیان اینکه امدادگران و نجاتگران استان برای خدمات رسانی به مسافران و زائران در ایام تعطیلات نوروز ۹۶  آمادگی کامل دارند، افزود: در این ایام ۱۷۵ نفر از نجاتگران استان که آموزش های تخصصی را گذرانده اند در این پایگاه ها مستقر خواهند شد.

شکوری گفت: تیم واکنش سریع جمعیت استان که دوره های تخصصی را در کرمان گذرانده اند به عنوان ظرفیتی جدید در نوروز امسال فعالیت امدادی خواهد داشت.

مدیر کل مدیریت بحران خراسان شمالی هم در این مراسم با تقدیر و تشکر از فعالیت های شبانه روزی جمعیت هلال احمر در ارائه ی خدمات به مردم در حوادث و بلایا گفت: امدادگران در حوادث برای نجات جان دیگران از جان خود می گذرند.

حسین عظیمی توانایی و دانایی را لازمه هرکاری دانست و افزود: همه ما به عنوان میزبان در ایام نوروز باید آماده ی ارائه خدمات به مسافران و زائران باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.