سرمربی منچستر یونایتد تیمش را شایسته پیروزی برابر سن آتین دانست هر چند تاکید کرد که شیاطین سرخ در این دیدار عملکرد خوبی از خود نشان ندادند.

مورینیو: منچستر یونایتد شایسته چنین صعودی بود/ وضعیت آسیب دیدگی مخیتاریان مشخص نیست

به گزارش قدس آنلاین، منچستر یونایتد که در دیدار رفت یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با سه گل سن آتین را شکست داده بود در دیدار برگشت هم توانست با تک گلی که میختاریان به ثمر رساند به پیروزی برسد تا با اقتدار به یک هشتم نهایی راه پیدا کند.

طبیعی است که مورینیو از عملکرد شاگردانش و صعود به یک هشتم نهایی خوشحال باشد. سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ در نشست خبری بعد از بازی گفت: براین باور هستم که همه چیز به خوبی پیش رفت و با ارائه بازی خوب توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. با نهایت تمرکز بازی کردیم و با حرفه‌ای‌گری به پیروزی رسیدیم و به دور بعد راه پیدا کردیم. گلی که به ثمر رساندیم آب سردی بود بر پیکر سن آتین و به کلی این تیم را ناامید کرد.

او ادامه داد: با ترکیبی که به میدان فرستادم به بازیکنان تیم خود این پیام را دادم که این دیدار برای ما بسیار مهم است و نباید همه چیز را تمام شده دانست. بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم، با این حال توپ و میدان در اختیار ما بود.

مورینیو درباره آسیب دیدگی مایکل کریک و هنریک میختاریان گفت: یک بازیکن نمی‌داند  که چه وقت آسیب خواهد دید. احتمال آسیب دیدگی در هر دیداری وجود دارد. به احتمال خیلی زیاد کریک و میختاریان به فینال روز یکشنبه برابر ساوتهمپتون نخواهند رسید. چنین آسیب دیدگی‌هایی زمان‌بر است و به بیشتر از سه روز نیاز دارد. با این حال باید بگویم که هنوز زمان قطعی دوری آنها از میادین مشخص نیست و شاید هم به دیدار برابر ساوتهمپتون برسند.

سرمربی پرتغالی منچستر یونایتد در پایان سخنان خود درباره اخراج اریک بایلی گفت: بازیکن حریف تمارض کرد و براین باورم که نباید بایلی اخراج می‌شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.