ساری- وزیر دفاع گفت: دشمنان با هدف محدود کردن انقلاب اسلامی به دنبال توسعه دامنه حضور و نفوذ خود در جهان اسلام هستند.

هیچ کشوری حق ندارد خود را ارباب جهان بداند

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین دهقان صبح پنج شنبه در همایش فاتحان فاو که با حضور پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان های شمالی در نوشهر برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان، ملت را همواره آزموده اند و این دشمنی ها همواره برای ملت ایران وحدت و انسجام بیشتر را به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه پایان دشمنی ها باید منجر به بار نشستن جبهه بیداری اسلامی و مقاومت باشد، افزود: دشمنی ها برسر اسلام، عزت اسلامی و برگشت دین و ارائه الگوی متفاوت در جهان اسلام است.

وزیر دفاع شعار «نه شرقی، نه غربی» را متکی بر فطرت اسلامی دانست و گفت: دشمنان برای محدود کردن انقلاب اسلامی هر اقدامی را انجام می دهند و به دنبال توسعه دامنه حضور خود در منطقه و در دنیای مسلمانان هستند.

وی با تأکید بر اینکه عدالت، آزادی و بهره مند شدن از منافع مادی و حفظ و پایداری ملی شعار انقلاب اسلامی است، افزود: هیچ کشوری حق ندارد خود را ارباب جهان بداند و کرامت انسانی و آزادگی را زیرپا بگذارد.

سردار دهقان ادامه داد: نظام سلطه صلاحیت اخلاقی برای دیگر ندارد واندیشه اش چپاول و کشتار است و همه شناسنامه غربی ها از دوران استعمار کهن و نو، چیزی حز کشتار و غارت ملت ها برای تامین منافع خود نیست.

وی آمریکا و غرب را بانی طالبان دانست و گفت: نتیجه حمایت های آمریکا از گروهک ها، کشتار مردم و دستمایه جنایت های جدید علیه اسلام می شود و جهل نظام سلطه را هدایت و رهبری می کند و مایه تداوم حیات آن می شود.

سردار دهقان با بیان اینکه آمریکا روزگاری دارای هیمنه بود و این هیمنه شکست شد گفت: امروز حتی تهدیدهای لشکرکشی آمریکا مورد توجه قرار نمی گیرد و امروز آمریکا جرات رویایی رودرو و مستقیم را ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.