عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری با مجلس متفاوت است، گفت: ما برای اینکه انتخابات ۹۲ تکرار نشود، تلاش کردیم تا با جبهه مردمی به وحدت برسیم.

لزوم رسیدن به وحدت در جبهه مردمی، برای تکرار نشدن انتخابات ۹۲

به گزارش «قدس آنلاین»،  غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در حاشیه نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سازوکار جبهه مردمی چه قدر می تواند برای رسیدن اصولگرایان به گزینه واحد موثر باشد اظهار داشت: هدف از تشکیل جبهه مردمی در قدم نخست، حضور موثر در انتخابات ریاست جمهوری است و معنای حضور موثر نیز رسیدن به وحدت خواهد بود.

وی افزود: تلاش داریم تا رسیدن به گزینه واحد حاصل شود. تا اینجا هم حضور همه نیروها حکایت از این دارد که این وحدت دست نیافتنی نیست. ان شاالله بتوانیم در موعد مقرر به یک نامزد واحد برسیم.

حدادعادل در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه قدر احتمال می دهید اتفاقات مجلس دهم برای اصولگرایان تکرار نشود گفت: بالاخره کار سیاسی همیشه با این فراز و نشیب ها همراه است. یک جریان سیاسی زنده و بالنده همواره تجربه اندوزی کرده و از گذشته برای مسیر بهتر در آینده استفاده می کند.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید چه قدر وحدت اصولگرایان جواب بدهد اظهار داشت: امیدواریم این اتفاق بیفتد.

حدادعادل درباره وضعیت جریان اصلاح طلب در انتخابات گفت: ما بیشتر به جای پیش بینی، باید به فکر تامین سازوکارهای اساسی برای رسیدن به وحدت در میان همه نیروهای انقلاب باشیم.

وی درباره اینکه چه قدر احتمال دارد اصولگرایان به نامزد واحد برسند و انتخابات ۹۲ و ۹۴ برایشان تکرار نشود گفت: نمی توانیم پیش بینی کنیم اما قراین و شواهدی در این زمینه هست. انتخابات ریاست جمهوری با مجلس متفاوت است. ما برای اینکه انتخابات ۹۲ تکرار نشود، تلاش کردیم تا با جبهه مردمی به وحدت برسیم.

رییس فراکسیون اصولگرایان در مجلس نهم درباره معرفی تیم همراه با معرفی نامزد نهایی از سوی جبهه مردمی گفت: یکی از نوآوری های جبهه مردمی، معرفی تیم به موازات معرفی نامزد است. مردم باید بدانند که به یک فرد رای نمی دهند و این طور نیست که فردی تا یک هفته قبل نداند چه کاره است و بخواهد ظرف ۲ ماه سرنوشت کشور را با عجله به دولت بسپارد.

حدادعادل درباره رایزنی جبهه مردمی با سعید جلیلی گفت: از همه دوستان اصولگرا دعوت کردیم که به این جریان وحدت بخش بپیوندند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.