فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح سابقه‌دار و کشف ۲ تن و ۷۱۳ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در جنوب استان خبر داد.

هلاکت قاچاقچی سابقه‌دار در درگیری مسلحانه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی گفت: یگان‌های اطلاعاتی پلیس سیستان و بلوچستان در راستای مبارزه شبانه‌روزی با قاچاقچیان مواد مخدر و در تعاقب اقدامات اطلاعاتی بلندمدت، باندی را که به صورت مسلحانه اقدام به جابه‌جایی مواد مخدر از نقاط مرزی به داخل استان می‌کرد، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از کنترل تحرکات اعضای این باند مسلح، شب گذشته ماموران انتظامی شهرستان‌های دلگان، قصرقند و مهرستان با پشتیبانی اطلاعاتی و فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، خودروهای متعلق به این باند را در حالی که مواد مخدر جا‌به‌جا می‌کردند، شناسایی کردند.

وی افزود: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند که پس مدتی درگیری و هلاکت یک قاچاقچی مسلح، سوداگران مرگ که توان مقابله با یگان‌های پلیس را نداشتند از محل متواری شدند.

رحیمی با اشاره به اینکه در این عملیات 3 تن از ماموران پلیس به صورت سطحی مصدوم شدند، گفت: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری ضمن توقیف 3 دستگاه خودرو، 663 کیلوگرم تریاک و 600 کیلوگرم حشیش و یک قبضه سلاح کلاش کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای یک عملیات موفق دیگر گفت: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان‌های خاش، سراوان و یگان تکاوری "قطار خنجک" زاهدان، 3 خودرو حامل مواد مخدر متعلق به یک باند بزرگ را شناسایی کردند که قاچاقچیان مسلح به محض مشاهده ماموران با آنها درگیر شدند و با توجه به آتش پرحجم یگان عملیاتی پلیس با به جا گذاشتن خودروهای خود و استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند و ماموران در بازرسی خودروها، یک تن و 450 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.