نماینده تهران یادداشتی با عنوان "با سبدی از کاندیداها وارد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شویم" را صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد.

سبد کاندیداهای اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری+پست اینستاگرامی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرآنلاین، متن یادداشت الیاس حضرتی به شرح زیر است؛
قطعا نامزد صد درصدی اصلاح طلبان برای انتخابات ٩٦ آقای روحانی است. گرچه ما وجود کاندیدای پشتیبان را نیز لازم می دانیم و معتقدیم باید سبدی از کاندیدا داشته باشیم و نه فقط یک نامزد.
میدان سیاست میدان احتیاط ها و تدابیر ویژه است و باید همواره رعایت تدابیر و احتیاط ها را کرد. 
ما به این دلیل که احتمال رد صلاحیت‌ها را می دهیم لذا سبدی از کاندیداها را معرفی می کنیم که اگر یکی دونفر هم ردصلاحیت شوند بقیه شانس در میدان بودن را داشته باشند. این سبد شامل ٧ الی ٨ کاندیدا است گرچه اصلاح طلبان ٢٠ الی ٣٠ نیرو برای کاندیداتوری دارند .
ما نمی خواهیم این احساس برای آقای روحانی به وجود بیاید که ما می خواهیم برای وی رقیب بتراشیم بلکه این حرکت ما به معنای کاندیدای پشتیبان است که اگر یک هزارم درصد اقای روحانی با مشکلی مواجه شد ما کاندیدا داشته باشیم و دستمان خالی نباشد.
هم آقای پزشکیان و هم آقای مطهری انسان‌های شایسته‌ای هستند که می توانند کاندیدا باشند گرچه آقای روحانی نیز می تواند از نیروهای خود در دولت نیز به این سبد اضافه کند و اصلاح طلبان نیز ترکیبی از اعتدالیون اصلاح طلبان و نیروهای دولتی را به این سبد اضافه کنند.

سبد کاندیداهای اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری/عکس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.