اهواز- نماینده مردم رامهرمز ورامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون خوزستان خط اول است باید دولت نگاهش را به استان خوزستان خاص و ویژه باشد.

دولت باید نگاهش به خوزستان ویژه باشد

اقبال محمدیان در پایان جلسه شورای اداری استان خوزستان که با حضور ریاست جمهوری و هیات همراه برگزارشد در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین بابیان اینکه نمایندگان استان هم صدا با مردم، زبان گویای مردم در جهت دفاع از حقوق حقی مردم هم در مجلس شورای اسلامی هم در جلساتی که در هیات دولت با وزرا، معاون ریاست جمهوری داشتند اظهارکرد: به جد پیگیری این مطالبه جدی و حق مردم بوده اند.

 وی افزود: در نطق هایی که داشتم از  ریاست جمهوری خواستین از نزدیک به استان خوزستان سفر کنند و خودشان شاهد این مشکلات درون استانی باشند.

وی بیان اینکه به اعتقاد من این سفرها  بایستی کاملا عملیاتی و اجرایی  و دستاورد داشته باشند گفت: باید خروجی آن به سمع و اطلاع مردم رسانده شود که باعث امیدوارم مردم بشود.

نماینده مردم رامهرمز ورامشیر در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در سه دهه گذشته که ما شرایط سختی جنگ تحمیلی را داشتیم آنچه باعث شد مردم امیدوار باشند توجه ویژه دولت ها به استان خوزستان به عنوان دروازه تشیع و قلب تپنده اقتصادی، دفاعی و امنیتی کشور بوده است.

وی گفت: صحبت ها و مطالبی که در این جلسه مطرح شد ان شاء الله عملیاتی بشود و این یک روزنه امیدی و مژده ای برای مردم  خوزستان است.

وی با بیان اینکه  حل مشکلات ریزگردها با این صحبت ها و تصمیماتی که گرفته شده است افزود:  ان شاء الله بتوانیم ماهم بعنوان نماینده مردم کمک کنیم به دولت که حق مردم استان داده شود.

وی ضمن عنوان کرد: امیدوارم هستم که این سفر دستاورد داشته باشد وباعث رضایت مردم استان خوزستان باشند.

 نماینده مردم رامهرمز ورامشیر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگارما مبنی بر اینکه دکتر روحانی به مشکل آب وفاضلاب تکیدکردند گفت:موضوع فاضلاب یکی از معضلات مهم استان خوزستان است و خیلی از شهرهای ما مشکل اصلی شان این است و مطالبه ی جدی مردم است.

وی ادامه داد:تقریبا جز مطالبه های کهنه وفراموش این مسئله آب و فاضلاب است ولی موضوع ریزگردها ۱۰ ساله که زندگی مردم را مختل کرده است در کنارش بایستی به صورت ویژه و مستمر به خصوص نهال کاری این تصمیمی که گرفته شده است می تواند این تهدید را تبدیل به یک فرصت بکند از این جهت که هم توسعه و سرانه فضای سبز خوزستنا را بالا ببردو هم در زمینه اشتغال برای مردم منطقه ایجاد کند و از طرف دیگر نیز مقابله خوبی با ریزگرد ها خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.