۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۸
کد خبر: 506941

عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران عنوان کرد که از کار بنایی خوشش می آید و البته کارهای دیگر ساختمانی را هم انجام می دهد.

واکنش سعید عبدولی به انتشار فیلم خبرسازش

به گزارش قدس آنلاین، سعید عبدولی  درباره اضافه شدنش به اردوی تیم ملی کشتی  فرنگی گفت:‌ از چهارشنبه با هماهنگی مربی‌ام به اردو آمده‌ام و خوشبختانه شرایط خوبی دارم. البته به طور کامل آماده نیستیم، اما امیدوارم در این مدت به آمادگی مطلوب برسم.

وی درباره حضورش در ترکیب تیم جام جهانی افزود: هنوز چیزی در این باره به من اعلام نکردند که باید کشتی بگیرم یا نه، اما اگر شرایطم خوب باشد کشتی می‌گیرم. روز گذشته هم دو تایم 6 دقیقه‌ای با مهدی فلاح نماینده وزن 85 کیلوگرم تمرین کشتی کردم که از نظر مربیان خوب بود، اما هنوز از نظر بدنی احساس می‌کنم شرایط مناسبی ندارم؛ چرا که در گذشته هیچ‌گاه در تمرین خسته نمی‌شدم.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی بازی‌های المپیک گفت:‌ البته با توجه به اینکه 6 ماه از تمرینات دور بودم مربیان تیم ملی از میزان آمادگی من در مبارزه با یک کشتی‌گیر 85 کیلویی تعجب کردند و باورشان نمی‌شد 6 ماه تمرین نداشتم. باید ببینم که شرایط برای کشتی گرفتنم در جام جهانی فراهم می‌شود یانه.

عبدولی درباره فیلمی که از او در فضای مجازی در حال بنایی کردن منتشر شده بود، گفت: معماری و بنایی را دوست دارم و هرازگاهی برای دل خودم از این کارها می‌کنم. غیر از بنایی کارهای دیگری مانند لوله‌کشی، کاشی‌کاری، سرامیک‌کاری و حتی برق‌کشی هم بلد هستم و خانه خودم را هم خودم کارهایش را انجام دادم. حتی به مسجد محله‌مان هم پیشنهاد کردم که کمک کنم که استقبال کردند. یکی از دوستانم پیشنهاد داد این فیلم را بگیرد تا مردم بدانند به غیر از کشتی‌ گرفتن کارهای دیگری هم بلد هستم.

وی با اشاره به حمایت‌های مردم خوزستان گفت: مرعشی، رئیس هیأت کشتی، کیانی، مدیرکل ورزش، رحیمی نماینده وزارت راه و مسکن اندیمشک و سیدخلف شهردار اندیمشک کمک‌ها و حمایت‌های خوبی از من داشتند و یکی از مسئولین هم قول داده تا وضعیت شغلی و استخدامی من را مشخص کند تا از این پس مشکل و دغدغه‌ای برای حضور در اردوهای تیم ملی نداشته باشم. امیدوارم شرایط برای استخدامم در شرکت نفت یا گاز فراهم شود تا بتوانم در استان خودم خدمت کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.