شیراز- دومین سرای فرهنگ مهربانی با هدف ایجاد همگرایی بین مردم خیر و کمک به نیازمندان در شیراز افتتاح و به بهره برداری رسید.

سرای فرهنگ مهربانی در شیراز به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین،مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز در این مراسم اظهار داشت: با توجه به استقبال صورت گرفته نیک‌اندیشان شیرازی از نخستین سرای فرهنگ مهربانی دومین سرای فرهنگ مهربانی این کلانشهر در بلوار رحمت و تقاطع رضوان افتتاح شد.

عبدالرضا دستغیب بیان کرد: تا پایان امسال نیز سومین سرای فرهنگ مهربانی شیراز در بلوار میرزای شیرازی واقع در منطقه ۱۰ شهرداری شیراز افتتاح می‌شود.

دستغیب با اشاره به افتتاح نخستین سرای فرهنگ مهربانی در اسفندماه سال ۹۴ در شیراز تصریح کرد: در مدت یک سال گذشته ۱۸ هزار دست لباس، ۲۲ هزار جلد کتاب، ۱۷ هزار بسته دارو، ۲۵۰ بسته لوازم تحصیل برای دانش‌آموزان و ۲۲۰ بسته ارزاق برای کمک به نیازمندان اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در طرح درخت آرزوها که در سرای فرهنگ مهربانی اجرا شد ۱۰۰ قلم  کالای با دوام و ارزشمند که از سوی نیازمندان با معرفینامه کتبی از خیریه‌ها  از جمله جهیزیه، یخچال، تلویزیون و سایر کالاها درخواست شده بود  توسط نیکاندیشان تامین و در اختیار نیازمندان گذاشته شد.

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز تصریح کرد: در مجموع ۱۵۰۰ نیک‌اندیش با سرای فرهنگ مهربانی شیراز در ارتباط بوده‌اند و کمک‌های آنان نیز تاثیر به‌سزایی در برطرف کردن مشکلات نیازمندان داشته است.

وی با بیان اینکه فرهنگسرای مهربانی در واقع مکانی مورد اطمینان برای در اختیار گذاشتن کمک مردم به نیازمندان است خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه به نوروز باستانی نزدیک می‌شویم از مردم درخواست داریم افراد نیازمند را فراموش نکرده و همان طور که برای فرزندان خود خرید می‌کنند در صورت توان مالی افراد نیازمند را نیز فراموش نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.