۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
کد خبر: 506974

سرمربی تیم فوتبال سایپا به نسبت عملکرد تیمش از نتایج نارنجی‌پوشان راضی نیست.

فرکی از نتایج سایپا راضی نیست!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، حسین فرکی در مورد عملکرد سایپا تا هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اظهار داشت: ما تغییرات زیادی را در ابتدای فصل پشت سر گذاشتیم و با وجود این مسئله از لحاظ فوتبالی عملکرد تیم رضایت‌بخش بوده است، اما چیزی که نتیجه گرفتن را ممکن می‌کند، گلزنی است. متأسفانه ما در این بخش از شرایط و موقعیت‌های‌مان در طول فصل به خوبی استفاده نکردیم.

وی تصریح کرد: بخشی از مشکل گلزنی ما بدشانسی و بخشی دیگری از آن بی‌دقتی بوده است. ما برای رفع مشکل گلزنی در تمرینات تلاش زیادی هم می‌کنیم، اما فوتبال ما از فقر گلزنی رنج می‌برد. در بازی سه‌شنبه شب منچسترسیتی و موناکو هشت گل به ثمر رسید که این آمار در طول یک بازی برای ببیننده بسیار جذاب است، اما برخلاف فوتبال اروپا ما شاهد بودیم در طول یک هفته برگزاری مسابقات لیگ هشت گل به ثمر رسیده است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا عنوان کرد: بخشی از گلزنی ذاتی است که در برخی بازیکنان و مهاجمان قدیم ما وجود داشت و بخشی دیگری از آن هم مهارت است که باید در تمرینات برای بالا بردن این مهارت کار کرد. من مطمئنم مربیان فوتبال ما روی رفع مشگل گلزنی کار می‌کنند، اما هنوز در این زمینه به آمار قابل قبولی دست پیدا نکرده‌ایم.

وی راجع به جذب مهاجم مونته‌نگرویی توسط سایپا برای رفع مشکل گلزنی گفت: ما چاره‌ای جز این کار نداشتیم. از ابتدای این فصل ما برای رفع مشکل گلزنی روی هر بازیکنی دست گذاشتیم یا شرایط برای جذب آن بازیکن مهیا نشد و یا خود بازیکن تمایلی به این انتقال نداشت. در نهایت ما به این گزینه رسیدیم که مهاجم خارجی جذب کنیم و فوروارد مونته‌نگرویی را به خدمت گرفتیم. مشکل گلزنی از ابتدای فصل در تیم ما وجود داشته است و ما حتی برای رفع این مشکل در ابتدای فصل مسعود حسن‌زاده را نیز جذب کردیم که بنا به هر دلیلی نتیجه‌بخش نبود.

فرکی با اشاره به عملکرد محمدرضا خلعتبری که در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل به تیم سایپا اضافه شد، عنوان کرد: ما با جذب خلعتبری از او در نوک خط حمله و حتی پشت فوروارد نیز استفاده کردیم. محمدرضا در چند هفته‌ای که به تیم ما اضافه شده است تلاش خود را انجام داده و عملکرد خوبی نیز داشته است.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سؤال که از نتایج سایپا تا این مقطع از فصل رضایت دارد، خاطر نشان کرد: به نسبت عملکردی که داشتیم از نتایج راضی نیستم، اما این‌طور هم نیست که خیلی ناراضی باشم. اگر در 22 هفته گذشته در سه دیداری که به تساوی رسیدیم یا متحمل شکست شدیم، پیروزی کسب کرده بودیم در حال حاضر در جایگاه چهارم یا پنجم قرار داشتیم. این اتفاق نیز شدنی بود، اما متأسفانه در حال حاضر نیفتاده است.

وی یادآور شد: هر چه به انتهای فصل نزدیک می‌شویم رقابت در صدر و انتهای جدول سخت‌تر می‌شود. ما باید در چهار هفته به دیدار تیم‌های بالای جدولی استقلال تهران، تراکتورسازی، نفت و سپاهان برویم که مسابقات بسیار سختی خواهد بود. در انتهای جدول نیز شرایط به گونه‌ای است که کار ما را دشوار می‌کند. ما امسال به دنبال تک رقمی شدن در جدول و حضور میان تیم‌ها نیمه بالای جدول هستیم و در خصوص آینده نیز بعداً باید صحبت کرد.

فرکی در خصوص عملکرد نمایندگان فوتبال ایران در هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: متأسفانه من به دلیل درگیری برای برگزاری مراسم ختم مرحوم نواصرزاده تمام چهار بازی نمایندگان کشورمان را ندیدیم، اما یک پیروزی، یک شکست و دو تساوی حاصل کار نمایندگان ما در این رقابت‌ها بوده است. امیدوارم در ادامه نتایج به گونه‌ای رقم بخورد که شانسی برای قهرمانی داشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با نتایج هفته اول این مسابقات هنوز نمی‌توان قضاوت خوبی در خصوص عملکرد نمایندگان فوتبال کشورمان داشت، ولی باید امیدوار بود در دیدارهای آتی نتایج بهتری کسب و قضاوت درست‌تری داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.