بجستان- حجت الاسلام والمسلمین حسین وحیدی با اشاره به فرمایشات رهبر ی از مسئولین خواست در روزهای پایانی سال اقدام وعمل به قولهایی که داده اند عمل کرده و مردم خوشحال کنند.

چند روزی بیشتر از پایان سال اقدام وعمل باقی نمانده/مسئولین به قولهایشان عمل کنند

به گزارش قدس انلاین، امام جمعه بجستان در مراسم نماز جمعه امروز با اشاره به فرمایشات رهبر ی به مسئولین سه قوه در روزهای پایانی سال گفت: در سال اقدام وعمل باید نشان بدهید که این شعار را چگونه عملی کرده اید تا مردم امیدوار و خوشحال شوند.

وی گفت: مردم چشمشان باز است و نگاه می کنند و منتظرن که آیا به قولهایی که مسئولین داده اند عمل کرده اند در این رابطه مردم چند قول اساسی به مردم بجستان داده شده برای مسئولین کاری ندارد با یک تلفن چه بسا بیشتر مشکلات می تواند حل شود و باید نشان دهند و مردم را در روزهای پایانی سال اقدام و عمل خوشحال کنند.

حجت الاسلام وحیدی همچنین بابیان اهمیت فلسطین به کنفرانس حمایت از مردم فلسطین اشاره وگفت : مسئله فلسطین آنقدر مهم است که رهبرمعظم انقلاب مستقیما وارد شده ودر کنفرانس شرکت می کنند. و پیش بینی های ایشان نیز در اینده نزدیک نمایان خواهد شد.

وی گفت: مردم مظلوم فلسطیل حدود ۶۷ سال است که مورد ضرب و شتم و اشغال گری قرار دارند و کسانیاز خا رج آمده و وارد سرزمین آنان شده اند و رهبری فرموده اند کمتر از یه چهارم قرن به نابودی فلسطین باقی نمانده و این رژیم غارتگر رو به نابودی و اذمحلال است و امید است بزودی مسلمانان سرار جهان شاهد این پیروزی عظیم باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.