رشتخوار -امام جمعه رشتخوار گفت:نرخ تورم و بیماری و رکود در جامعه بالاست و برای جامعه خانمانسوز شده است.

رکود،بیکاری و تورم در کشور خانمانسوز شده است

به گزارش قدس آنلاین حجت ا لاسلام مهدی بهره مند در خطبه های نماز جمعه رشتخوار در مصلی علی ابن ابی طالب(ع) با اشاره به عدم توجه جدی  مسئولان به اقتصاد مقاومتی گفت: در حال حاضر فاصله طبقاتی در کشور زیاد شده و رکود بیشتر شده است و وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم مناسب نیست.

وی بیکاری و گرانی را بزرگترین مشکلات کنونی جامعه عنوان کرد و گفت: الان جوانان از بیکاری می نالند .

وی گفت: اگر ناکارآمدیهای مدیریتی، اجرایی و اقتصادی برطرف نشده، اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید مورد توجه قرار نگرفته و همچنین رکود عمیق و فراگیر متوقف نشود، نمی‌توانیم به حل معضل بیکاری در کشور امیدوار باشیم.

امام جمعه رشتخوار در ادامه سخنانش مبنی بر تذکر مقام معظم رهبری به حوادث اخیر کشور گفت:این حوادث دل آدام را می آزارد و مسئولان به جای فرافکنی و شانه خالی کردن از مسئولیت؛ کاری برای حل مشکلات مردم بکنند.

حجت ا لاسلام بهره مند خاطر نشان کرد: با توجه به این که در سال پایانی اقتصاد مقاومتی هستیم مسئولان به مردم بگویند برای رفع بیکاری؛ تورم و معیشت مردم چه کرده اند.

وی با انتقاد از ضعیف اجرا یی شدن اقتصاد مقاومتی از سوی مسئولان خاطر نشان کرد: در حال حاضر نرخ بیکاری و تورم در کشور بالا است. امام جمعه رشتخوار گفت: اگر مسئولان اقتصاد مقاومتی را جدی تر می گرفتند امروزه شاهد افزایش رکود؛ بیکاری و ضعیف معیشتی مردم نبودیم.

حجت ا لاسلام بهره مند هم با اشاره به هشتم اسفنده ماه روز امور تربیتی گفت:آموزش پرورش باید جنبه تهذیب دانش آموزان را مورد تاکید قرار دهند و  نقص هایی موجود در محتوای کتب درسی و تعلیم و تربیت را برطرف کنند.

امام جمعه رشتخوار هم در ادامه سخنانش  با اشاره به  اجلاس  انتفاضه فلسطین، گفت : مساله فلسطین، مساله اصلی امت اسلامی است که باید  امت اسلامی متحد شود.

وی ریشه تروریسم در منطقه و جهان  را اسراییل و آمریکا دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران در کنار مقاومت و ملت فلسطین ایستاده و از آنان  حمایت می کند.

وی هم سالروز شهادت حضرت زهرا س را به ملت ایران تسلیت گفت و اظهار داشت:اگر فاطمه زهرا س بعنوان الگو در جامعه امروزی ما قرار گیرید وزندگی اش در امور جامعه تبیین شود بسیاری از مشکلات از جامعه رخت خواهد بست.

شایان ذکر است نماز جمعه شهر فتح آباد رشتخوار هم امروز به امامت حجت ا لاسلام رجب قربانی برگزار شد که وی در جمع نماز گزاران فتح آبادی گفت:  ایران رهبر جبهه مقاومت و ام ا لقرای جهان اسلام است.

وی   کنفراس حمایت از انتفاضه فلسطین  در این بحرحه از زمان که فلسطین فراموش شده بود ضروری  دانست و گفت: بیانات مقام معظم رهبری در حمایت از فلسطین، بار دیگر خواب را از چشم صهیونست و امریکا و دشمنان فلسطین و مقاومت ربود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.