اصفهان- امام جمعه موقت اصفهان گفت: متأسفانه ویروس‌ها و میکروب‌های بی‌بند و باری در جامعه ما رواج یافته که با فرهنگ جامعه اسلامی همخوانی ندارد و در این راستا باید برنامه‌ریزی شود.

ویروس‌ بی‌بند و باری در جامعه رواج یافته است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان به مناسب شهادت حضرت زهرا (س) بیان کرد: آن حضرت الگویی برای حجاب بود و در جامعه‌ای که به دنبال راه تزکیه می‌گردد باید به دنبال حجاب بود، حضرت زهرا (س) نمونه‌ای بارز این زمینه است. حضرت زهرا (س) فرمودند: «بهترین زن آن است که به هیچ مردی نگاه نکند و در مقابل آنان حیاء داشته باشد»، این نکته باید ملاک و معیار زنان ما باشد و جامعه اسلامی باید به این سمت برود.

وی با اشاره به مسائل فرهنگی در جامعه گفت: متاسفانه ویروس‌ها و میکروب‌های بی‌بند و باری در جامعه ما رواج یافته که با فرهنگ جامعه اسلامی همخوانی ندارد و در این راستا باید برنامه‌ریزی شود.  

امام جمعه موقت اصفهان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز، به روز تربیت اسلامی اشاره کرد و گفت: در این زمینه خانواده‌ها مجزا از دستگاه‌های علمی وظیفه دارند و باید در این زمینه فعالیت کنند، اگر تربیت نباشد این علم بیهوده است.

وی به موضوع «آشتی ملی» اشاره کرد و گفت: عده‌ای معلوم الحال که در فتنه ۸۸ شرکت فعال داشتند به جای اینکه شرمنده شوند می‌خواهند خود را بیمه کنند، آنها صحبت از آشتی ملی می‌کنند، اما مردم ما روز ۲۲ بهمن آشتی خود را به همان کشورهایی نشان دادند که همواره عنوان می‌کردند هزاران و ده‌ها هزار نفر در راهپیمایی این روز شرکت کردند و امسال مجبور شدند تا خبر حضور میلیونی را اعلام شدند.

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری راجع به مشکلات استان خوزستان گفت: در کشور دعواهای سیاسی و جناحی داریم، البته باید از این گونه مسائل زود گذر کنیم و به نجات مردم خوزستان پردازیم.

امام جمعه موقت اصفهان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز اصفهان درباره موضوع فلسطین خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری درباره نابودی این غده سرطانی بشارت دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.