خرم اباد-امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان لرستان خرم آباد گفت: امروز بزرگترین خطر برای خانواده ها و نسل جوان فضای مجازی است که تنها راه مبارزه با این خطر روی آوردن به تربیت دینی است.

فضای مجازی بزرگترین خطر برای خانواده ها و نسل جوان است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی با تسلیت ایام فاطمیه، حضرت زهرا( س) را والاترین الگوی زنان جهان عنوان کرد واظهار داشت: حفظ حجاب و وفاداری به مرد از بارزترین ویژه گیهای آن بانوی بزرگ است که می بایست بانوان مملکت آن را الگوی خود در جامعه قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در لرستان به ۸ اسفند روز امورتربیتی و تربیت اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز بزرگترین خطر برای خانواده ها و نسل جوان فضای مجازی است که تنها راه مبارزه با این خطر روی آوردن به تربیت دینی است.

خطیب نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر به سخنان  مقام معظم رهبری در کنفرانس فلسطین اشاره کرد و گفت: قدرت ایران ، قدرت اسلام ، دین و مکتب بیداری است و فلسطین و حمایت از جبهه مقاومت در راس اهداف جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام سید احمد میرعمادی  همچنین  بیکاری ، اشتغال ، رکود و گرانی را از مهمترین مشکلات امروز مردم دانست از مسولان خواست در سال اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل پیگیر حل این مشکلات باشند.

آیت الله میرعمادی گفت: دفاع از ولایت ، ایمان و بندگی خدا ، دانش و بصیرت از ویژگیهای برجسته حضرت فاطمه زهرا(س) است که ما وظیفه داریم از زندگی این حضرت الگو بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.