تایباد- حجت‌الاسلام‌ مرتضی محدثی عنوان کرد: هم اکنون که وقت مردم در فضای مجازی مشغول گذارنده می شود باید مبلغین دینی نیز در این فضا فعال باشند تاجلوی آسیب های آن گرفته شود.

مبلغان دینی باید در فضای مجازی فعال شوند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام مرتضی محدثی عنوان کرد: متاسفانه شبکه‌های اجتماعی به‌صورت فعال در بین مردم جامعه حضور دارند و ما نمی‌توانیم نسبت به این فضا وحجم گسترده مطالب آن  بی‌اعتنا باشیم.

 وی افزود: عرصه فضای مجازی انتها ومحدودیتی ندارد و در فضای مجازی از بهترین مطالب و تصاویر و فیلم‌های معنوی  و بدترین مطالب، تصاویر و فیلم‌ها نیز وجود دارد وهمه مردم وبویژه جوانان ونوجوانان توجه داشته باشند باید با هوشیاری و با مراقبت وارد این فضای شوند ومواظب ترفندهای دشمنان باشند.

 خطیب موقت نماز جمعه تایباد با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین عنوان  کرد: حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری مسئله اول جهان اسلام را فلسطین دانستند و نقشه دشمن از ایجاد اسرائیل  مبارزه با اسلام است.

وی گفت: در خط مقدم مبارزه با اسرائیل غاصب مردم مظلوم و بی پناه فلسطین قرار دارد واین مردم مرزداران جهان اسلام در برابر دشمنان اسلام هستند.

وی افزود: امروز رژیم صهیونیستی در حال دست‌ وپا زدن است ومتاسفانه دشمنان اسلام با استفاده از عده ای جاهل جنگ نیابتی را به ‌وسیله گروههای تکفیری‌ به راه انداخته تا اسرائیل در امان باشد.

خطیب جمعه تایباد در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه  به سیل اخیر تایباد اشاره کرد و گفت: تمامی مسئولین، نهادها و سازمان‌ها در این سیل کمک‌رسان مردم بودند.

وی با تجلیل از نماینده ولی فقیه وتولیت استان قدس رضوی اضافه کرد: در زمان سیل، حضرت آیت‌الله علم الهدی نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با امام جمعه شهرستان تماس گرفتند و در خصوص کمک رسانی به سیل زدگان دستوراتی را دادند تا باید سریعاً رسیدگی شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی محدثی اظهارداشت: ازدفتر تولیت آستان قدس رضوی نیز تماس گرفتند و مسائل را مورد بررسی و پیگیری قرادادند که دریکی دو روز گذشته ۱۲ هزار غذای  متبرک حضرت رضا توسط بالگرد به این شهرستان فرستاده وبین سیل زدگان روستاها توزیع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.