قوچان- امام‌جمعه قوچان گفت: تلاش دولت باید در استفاده از پتانسیل بسیج در رفع مشکلات باشد و از تفکرات بسیج برای از بین بردن و حل مشکلات کشور استفاده کند.

دولت از پتانسیل و تفکر بسیج در رفع مشکلات کشور استفاده کند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی ظهر جمعه در رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس سپاه ناحیه قوچان بابیان این مطلب که برگزاری چنین رزمایش‌هایی نشان از اقتدار نیروهای مسلح کشور است افزود: این حرکت‌ها و تمرینات رزمی به جهت بالا بردن آمادگی همیشگی بسیجیان است و همیشه توانمندی، تلاش و اقتدار نیروهای بسیجی در جهان الگو و به‌عنوان یک شاخص مطرح بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اسلام در همه حال درخطر بوده و دشمنان نیز همیشه سناریوهای گوناگونی را طراحی می‌کنند، ولی مقام معظم رهبری به‌عنوان سکان‌دار اصلی کشتی انقلاب، با مدیریتی مثال‌زدنی، برنامه‌ریزی‌شده و بسیار دقیق و با زیرکی خاص، مدیریت جهان اسلام را بر عهده‌دارند.

امام‌جمعه قوچان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در همایش فلسطین در تهران تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این همایش به شهید سیاه‌پوست آمریکایی و مسلمانی اشاره داشتند که نشان از داشتن روحیه عدالت‌خواهی و آزادی‌خواهی ملت ماست.

وی بابیان اینکه فرمانده کل قوا تلاش کردند تا نشان دهند که انقلاب اسلامی ایران همه مرزها را شکسته و در حال پیدا کردن جایگاه و انتقال تفکر خود به دیگر کشورها است افزود : امروز مردم کشور آمریکا رئیس‌جمهور خود را قبول ندارند و برعلیه او اعتراض می‌کنند، امروز فردی در کرسی این کشور ابرقدرت قرارگرفته است که در همه سخنرانی‌های خود از نابودی ایران سخن می‌گوید که نشان از ترس و وحشت اوست.

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی با تأکید بر این مطلب که کشورهای عربستان، اسرائیل و ترکیه کنار هم جمع شده‌اند و برای جمهوری اسلامی نقشه طراحی می‌کنند گفت: بسیجیان ما با حرکات خود جواب آن‌ها را می‌دهند و با برگزاری چنین رزمایش‌هایی به داعش و همه کشورهای معاند با انقلاب اسلامی ثابت می‌کنند که از آنان ترس و باکی ندارند.

وی داشتن تفکر بسیجی را یکی از ارکان اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: مسئولین ما باید با مراقبت و قبول داشتن تفکر بسیجی در مسیر مبارزه و مقاومت گام بردارند، چون انقلاب اسلامی ما مقتدر و در سایه ولایت است و اگر شخصی غفلت کند به کشورش خیانت و دشمن را خوشحال کرده است.

امام‌جمعه قوچان با اشاره به مشکلات به وجود آمده در خوزستان اظهار داشت: تلاش دولت باید در استفاده از پتانسیل بسیج در رفع مشکلات باشد و از تفکرات بسیج برای از بین بردن و حل مشکلات کشور استفاده نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.