اهواز - نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به کم کاری بانک‌های خوزستان در پرداخت تسهیلات به صنایع گفت: از طریق ستاد ائمه جمعه کشور از این بانک‌ها اعلام شکایت می‌کنم.

بانک‌های خوزستان کم‌کاری می کنند/راهی جز شکایت باقی نمانده است

به گزارش قدس آنلاین آیت الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز با اشاره به کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اظهار داشت: دشمنان تلاش می‌کنند که مسئله فلسطین از اولویت مسلمانان خارج شود و برای همین جنگ بی منشاء گروهک تروریستی داعش را با حمایت‌های مادی عربستان به سوریه و عراق تحمیل کردند.

وی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی و تسهیلات دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام گفت: مدیران عامل بانک‌های خوزستان به تصمیمات دولت تمکین نمی‌کنند و ما بنا داریم از آنها شکایت کنیم چرا که تصمیمات استاندار و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت را قبول نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه وضعیت پرداخت تسهیلات در خوزستان و یزد قابل قیاس نیست، عنوان کرد: جمعیت و حجم اقتصاد یزد با خوزستان قابل قیاس نیست و رئیس بانک مرکزی باید حرف ما را بشنود.

وی افزود: بنده اینجا از همه مسئولانی که نسبت به قانون جمهوری اسلامی ایران تمکین نمی‌کنند، شکایت می‌کنم و باید وضعیت استان از اینی که هست، خارج شود.

امام جمعه اهواز با اشاره به بحران‌های اخیر خوزستان بیان کرد: تیم‌های مختلفی از ادارات برق کشور عازم استان شدند و در روزهای گذشته بر اثر حوادث پیش امده یک نفر به شهادت رسید و نفر دیگری نیز به شدت آسیب دید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.