قوچان- فرماندار قوچان: بسیج دارای جایگاهی اندیشه‌ای و به‌عنوان یک تفکر انقلابی است و مربوط به قشر و تفکر سیاسی خاصی نیست.

بسیج جایگاهی اندیشه‌ای و یک تفکر انقلابی است

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا قامتی ظهر جمعه در رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس سپاه ناحیه قوچان بابیان اینکه مسئولین در تمام امور خود باید دارای تفکر بسیجی باشند گفت: برای انجام دادن کارهای جهادی باید چنین تفکری داشت تا بتوان از جایگاه و اندیشه‌های امام خمینی (ره) که همان اسلام ناب محمدی است دفاع کرد.

وی بابیان این مطلب که بسیج دارای جایگاهی اندیشه‌ای و به‌عنوان یک تفکر انقلابی است خاطرنشان کرد: بسیج مربوط به قشر و تفکر سیاسی خاصی نیست، بلکه مربوط به همه‌کسانی است که دل درگرو رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی داده‌اند.

فرماندار قوچان پیروی از ولایت‌فقیه و حضور همه اقشار جامعه در کنار یکدیگر را یکی از رموز عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواند و تصریح کرد: امروز باید متناسب با شرایط دنیا و در همه عرصه‌ها آمادگی داشته باشیم، چراکه دشمنان در حوزه‌های مختلف فکری و عرصه‌های مرزی به دنبال نفوذ در کشورند و همان‌گونه که بسیجیان در جنگ تحمیلی به‌خوبی در برابر دشمن ایستادگی کردند امروز هم باید در حوزه جنگ نرم مبارزه و مقاومت کنند.

وی با تقدیر از حضور پرشور زنان و مادران و برادران بسیجی در این رزمایش بزرگ خاطرنشان کرد: امروز پرچم جمهوری اسلامی ایران باواسطه وجود شما بسیجیان مقتدر، نیروهای نظامی و انتظامی پرتلاش و سربازان گمنام سخت‌کوش بااقتدار در بلندای جهان قرارگرفته است و ما نیز به آن افتخار می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.