یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول خبر اخراج رانیری را با انتخاب ترامپ و پدیده برکسیت در بریتانیا مقایسه کرد.​​​​​​​

یورگن کلوپ: برکناری رانیری مثل انتخاب ترامپ است !

به گزارش قدس آنلاین، تنها ۲۹۸ روز بعد از قهرمانی رویایی روباه ها در لیگ برتر، کلودیو رانیری از سمت خود برکنار شد و کلوپ در آستانه دیدار تیمش برابر لستر واکنش جالبی به این اتفاق داشت.

کلوپ گفت: چه می توانم بگویم؟ آیا باید از شنیدن چنین اخباری شگفت زده شویم؟ خیر. این اتفاقات فقط در دنیای فوتبال رخ نمی دهد.از نظر من در یک سال اتفاقات عجیبی از این دست زیاد رخ داده است اما آیا این جریانات قابل درک است؟ قطعا خیر. من هیچ ایده ای در رابطه با تصمیم سران لسترسیتی ندارم.

وی افزود: همه قادرند شرایط لیگ برتر و همچنین شرایط لیگ قهرمانان که لیورپول در آن غایب است را ببینند. از نظر من رانیری انسان بسیار خاص و بزرگی بود. من در گذشته و در دوران هدایت دورتموند نیز با او ملاقات داشته ام و مکالمات خوبی بین ما رد و بدل شده است. رانیری انسان شگفت انگیزی است و شاید شما باید به باشگاه لستر رفته و چرایی این تصمیم را جویا شوید.

لستر سیتی و لیورپول در شرایطی در روز دوشنبه به مصاف هم می روند که در فصل جاری هال سیتی و سوانسی بعد از تغییر در کادر فنی موفق به شکست لیورپول شده اند.

کلوپ در این رابطه گفت: آیا این اتفاقات چیزی را تغییر می دهد؟ بعید می دانم. باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد. در ابتدای هفته نیز به بازیکنانم گفتم حالا لسترسیتی دلایل نتایج خود را می داند و قاعدتا در بهترین و آماده ترین شرایط به دیدار ما خواهد آمد. شما دیدار آنها در لیگ قهرمانان و نحوه بازی لستر بعد از گلزنی را مشاهده کردید. قبل و بعد از گل واردی شاهد دو شیوه بازی مختلف بودیم. بی شک گل در خانه سویا نقش مهمی در بازیابی اعتماد به نفس این تیم داشته است و ما از دشواری دیدار برابر این تیم آگاهی داریم.

سرمربی لیورپول ادامه داد: من بازی لستر در لیگ قهرمانان و تغییرات باورنکردنی این تیم بعد از به ثمر رساندن گل را مشاهده کردم. شاید آنها قادر به ارائه همین نمایش در برابر ما نیز باشند و رویارویی با این روش آنها آسان نیست. ما باید بهترین نمایش ممکن را در برابر لسترسیتی ارائه دهیم و این همان موضوعی است که ما ۱۵ روز است برای آن تمرین می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.