۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
کد خبر: 507070

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتدها در مورد قرعه لیگ اروپا، اخراج رانیری و شرایط تیمش صحبت کرد.​​​​​​​

مورینیو: دیدار برابر روستوف بسیار دشوار است

به گزارش قدس آنلاین، روز یکشنبه یونایتدها در فینال جام اتحادیه به مصاف ساوتهمپتون می روند و در قرعه کشی لیگ اروپا نیز حریف روستوف شده اند. به نقل از ورزش سه، ژوزه مورینیو در نشست خبری پیرامون مسایل مختلف اینگونه پاسخ داده است.

رویارویی با روستوف: "این قرعه از هر جهات برای ما بسیار بد است. روسیه به انگلیس بسیار دور است و ما در مقطع زمانی بدی به مصاف آنها خواهیم رفت. این بازی دشوار است زیرا آنها حریف بسیار دشواری هستتند و تجربه بسیار خوبی در لیگ قهرمانان نیز داشته اند. روستفوف تیمی دفاعی و فیزیکی است اما ما به دنبال شکست آنها هستیم".

شرایط بازیکنان: "مایکل کریک از هر لحاظ آماده است و ما در زمان درستی در مسابقه برابر سنت اتین وی را تعویض کردیم. میخیتاریان قادر به بازی کردن نیست و در مورد فیل جونز نیز فردا تصمیم خواهیم گرفت".

بازگشت رونی از بند مصدومیت: "رونی کاملا آماده است و در تمرینات تیم نیز شرکت کرده است. او را برای دیدار در فرانسه انتخاب نکردیم زیرا هنوز کاملا آماده نبود اما با حضور در جلسات بعدی تمرین، حالا رونی مشکلی برای بازی کردن ندارد".

دلیل پوشیدن لباس با نام رانیری در کنفرانس مطبوعاتی: "این کار ادای احترام کوچکی به مردی بود که در لیگ برتر تاریخ سازی کرده است. پذیرفتن تصمیم اخراج او بسیار دشوار است".

دیدار فینال برابر ساوتهمپتون( مورینیو در صورت پیروزی در این دیدار تبدیل به اولین مربی تاریخ یونایتد می شود که در فصل اول حضورش قادر به قهرمان کردن تیمش بوده است): "شما درست می گویید اما نکات فراوانی در دوران مربیگری من است و من نباید با این موضوع کوچک خیلی هیجان زده شوم. مهم ترین نکته باشگاه و هواداران هستند".

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.