۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
کد خبر: 507078

بسته خبری "قدس" و ویژه های دنیای سیاست را اینجا بخوانید.

رصدخانه/ زندان برای امام جمعه

قدس آنلاین:

رقص تا عزل!

شفاف/ در پی سخنان استاندار خراسان جنوبی که گفته بود: "رقص مرد و زن، لطمه‌ای به اسلام و مسلمین وارد نمی‌کند" شماری از مردم بیرجند خواستار عزل و محاکمه او شدند.

فرصت طلبی به سبک اژدهای زرد

فرارو/ دولت ترامپ در آمریکا سیاست های مهاجرتی اش را سخت تر می کند، چین اما می کوشد، جای این کشور را در جذب آدم های نخبه بگیرد.

هراس از سپاه

بصیرت/ شبکه ان آر تی کردستان عراق می گوید: وزارت خارجه و وزارت دفاع آمریکا به ترامپ هشدار داده اند، فکر قرار دادن سپاه پاسداران را در فهرست تروریستی از سرش بیرون کند.

دیالیز در انحصار

خبرنگار/ متخصصان نفرولوژی می گویند، وزارت بهداشت خدمات دیالیز را به پنج شرکت خصوصی واگذار کرده اما این شرکت ها صلاحیت ندارند.

ویکی لیکس و بازنشر دیدار با امام

ایران تایمز/ سایت افشاگر ویکی‌لیکس برای نخستین بار گزارش یک شهروند آمریکایی را از دیدار با امام خمینی(ره) منتشر کرد. فریمن درباره آن دیدار می نویسد که آیت الله خمینی را یک مرد ساده، با خدا و رهبر صادق برای مردم کشورش یافته است.

یک روز پس از بازداشت

ایلنا/ حجت‌الاسلام احمد منتظری که برای سپری کردن دوره محکومیت اش بازداشت شده بود، یک روز پس از بازداشت به مرخصی رفت.

زندان برای امام جمعه

کاسپین/ دادگاه شهر تالش نشین ماساللی جمهوری آذربایجان، امام جمعه این شهر "شیخ حاجی سردار حسن لی" را به یک ماه زندان محکوم کرد. شیخ درپی برگزاری نماز جمعه با حضور صدها نمازگزار بازداشت شد.

تکذیب آبگیری

تسنیم/ ابتکار در نشست مشترک کارگروه ملی رویارویی با ریزگردها در خوزستان از آبگیری هورالعظیم خبر داد، اما یک نماینده مردم اهواز با تکذیب این خبر، جلسه را-به نشانه اعتراض- ترک کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.