بعد از گل دوم تراکتورسازی به سیاه جامگان خیلی ها مدافع تیم مشهدی را متهم به کم کاری روی این گل کردند.

جنجالی که مدافع سیاه‌جامگان بعد از گل تراکتور ایجاد کرد/ لطفا شربتی را نابود نکنید

قدس آنلاین - گروه ورزشی: دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و سیاه جامگان در شرایطی برگزار شد که تیم تبریزی در دقیقه 89 روی ضربه سر فرزاد حاتمی به گل برتری رسید. این گل در شرایطی به ثمر رسید که رضا شریتی بازیکن سیاه جامگان دست به تیر ایستاده بود و نتوانست توپ را دفع کند.

بعد از این بازی در فضای مجازی حملات زیادی به این بازیکن شد و برخی اعتقاد داشتند او به عمد ثابت ایستاده است تا توپ وارد دروازه سیاه جامگان شود. این در حالی است که خداداد عزیزی سرمربی تیم به شدت از وی دفاع کرده و محمدرضا عباسی مالک باشگاه نیز تاکید کرده که شربتی از خیلی ها در این فوتبال پاک تر است. 

محمدرضا عباسی، مالک باشگاه سیاه جامگان در گفتگو با قدس آنلاین به این اتفاق واکنش نشان داد که جملات او را در زیر می خوانید:

* واقعا خیلی عجیب است که عده ای در خانه نشسته اند و به راحتی بازیکن مرا زیر سوال می‌برند، اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید! همین رضا شربتب در جریان بازی بازیکن برزیلی تراکتورسازی را بیچاره کرد.

* واقعا به حال این فوتبال باید تاسف خورد که من به عنوان مالک باشگاه هیچ حرفی نزدم و نخواهم زد اما یک نفر از داخل خانه در فلان شهر به خودش جرات می‌دهد که بازیکن جوان مشهدی را زیر سوال ببرد، شربتی پاک ترین فوتبالیستی است که من تاکنون دیده ام، فدای سرش اشتباه کرد نباید حالا او را قربانی کنیم.

* همه آدم ها اشتباه می کنند آیا باید آنها را به بهانه آن اشتباه نابود کرد، من به عنوان مالک باشگاه اعلام می کنم که هیچ کسی حق ندارد به بازیکن من اتهام بزند چون من یقین دارم او هم یک انسان است و اشتباه کرده، واقعا درک کنید که یک آدم را با رفتار خود نابود کردیم!

* پدر و مادر این بازیکن چه گناهی دارند که امروز باید به عناوین مختلف مورد بی احترامی قرار گیرند، هواداران فلان تیم مدعی به جراتی به خود اجازه می دهند هر حرفی را درباره یک بازیکن سالم به زبان بیاورند.

* رضا شربتی از خیلی در این فوتبال پاک تر است پس لطفا تمام کنید این فضای تخریب و بی احترامی را!  فدای سرش اشتباه کرد ما هم باختیم ولی اعتقاد داریم او در این بازی تمام و کمال در خدمت تیمش بود و هیچ تعمدی در بروز این اشتباه نداشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.