سمنان - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اجرای ۶ هزار پروژه در بخش بهداشت و درمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: ۷۰ درصد این طرح‌ها قبل از پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

 ۶ هزار پروژه در بخش بهداشت و درمان اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین، در سفر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان سمنان ۱۸ طرح با هزینه‌کرد ۳۴۵ میلیارد ریال در حوزه بهداشت و درمان در استان سمنان افتتاح و آئین اجرایی ۷۲ طرح دیگر در حوزه بهداشت و درمان استان آغاز شد که بر اساس برنامه‌ریزی، تا دهه فجر ۹۶ به بهره برداری می رسد.

سیدحسن قاضی‌زاده‌ هاشمی در این باره گفت: طرح‌هایی که مورد بهره‌برداری قرار گرفت، شامل دانشکده، خدمات دندان‌پزشکی، کلینیک‌های ویژه، خانه‌های بهداشت و یک خوابگاه دانشجویی در سرخه است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: طرح‌هایی که در استان سمنان آغاز شد، همه بهداشتی است و پایگاه‌ها و مراکز جامع خدمات سلامت ساخته خواهد شد تا بتوانند خدمات بهتری را به مردم ارائه دهند.

قاضی‌زاده‌هاشمی ادامه داد: ۶ هزار پروژه در بخش بهداشت و درمان در دست اجرا بوده که باید ۷۰ درصد آن‌ها قبل از پایان این دولت به بهره‌برداری برسد و بر اساس گزارش‌هایی که داریم، پروژه‌ها خیلی خوب پیش می‌رود.

وی تصریح کرد: استانداران و فرمانداران همه کمک می‌کنند و خیران نیز در اجرای این طرح‌ها نقش ویژه‌ای دارند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: ۵۰ درصد اعتبارات این ۶ هزار پروژه را ما می‌دهیم و ۵۰ درصد را از منابع استانی تأمین می‌کنیم و همچنین خیران کمک می‌کنند.

قاضی‌زاده‌هاشمی بیان کرد: حدود این عدد باید نزدیک به ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان باشد و این عدد، مجموع رقمی که برای این پروژه‌ها هزینه می‌شود و در استان سمنان، این رقم ۵۲ میلیارد تومان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.