ارومیه- نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت یازدهم در ساخت و توسعه پایانه مرزی رازی خوی تعلل می‌کند بنابراین لازم است وعده کلنگ‌زنی ساختمان پایانه مرزی رازی خوی را عملیاتی کند.

وعده‌های دولت برای کلنگ‌زنی ساخت پایانه مرزی رازی عملی نشد

به گزارش قدس آنلاین، سید تقی کبیری با اشاره به روند توسعه پایانه مرز رازی خوی اظهار داشت: تاکنون در بخش خصوصی مطالعات و تحقیقات مختلفی برای سرمایه‌گذاری در پایانه مرزی رازی خوی انجام شده است.

وی افزود: متأسفانه وعده‌های دولت برای کلنگ‌زنی ساخت پایانه مرزی رازی خوی تا به امروز محقق نشده و این در حالی است که طرف ترکیه‌ای عملیات کلنگ‌زنی خود را در تابستان امسال شروع کرده و با جدیت در حال ادامه کار هستند.

کبیری خاطرنشان کرد: مشکل تملک زمین‌های پایانه مرزی رازی همچنان مطرح است و اقدامات دولتی برای برطرف کردن مشکل تملک زمین‌های پایانه مرزی با کندی پیش می‌رود گر چه دولت وعده داده امسال عملیات کلنگ‌زنی انجام می‌شود و این در حالی است که تا پایان سال زمان اندکی باقی مانده است.

وی تأکید کرد: اگر وعده‌های دولت یازدهم در کلنگ‌زنی پایانه مرزی رازی خوی محقق نشود زیرساخت‌های مرزی با مشکلات فراوانی روبه‌رو می‌شود.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون در پایانه مرزی رازی خوی بدون ایجاد زیرساخت‌های لازم فعالیت‌های مختلف انجام می‌شود و ترددهای مختلف تجاری و مسافری در حال انجام است.

کبیری اظهار داشت: بعد از اجرایی شدن عملیات کلنگ‌زنی پایانه مرزی خوی زمینه ۲۴ ساعته شدن فعالیت پایانه را پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم وعده‌های داده شده دولت یازدهم هر چه سریع‌تر تحقق یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.