ایلام- نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی از اختصاص سه درصد از مبلغ قراردادها و پیمان‌های وزارت نفت به مناطق محروم خبر داد.

۳ درصد از مبلغ پیمان‌های وزارت نفت به مناطق محروم اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین، شادمهر کاظم‌زاده، نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: سه درصد از مبلغ قراردادها و پیمان‌های وزارت نفت به مناطق محروم اختصاص یافته است.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی و عضوء کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: وزارت نفت مکلف شده است که سه  درصد از مبلغ قراردادها و پیمان‌های خود را در مناطق نفت خیز و پیرامون خود در مناطق نفتی و گازی به خزانه واریز و در مناطق محروم نفت و گازخیز هزینه کند.

کاظم‌زاده افزود: این سه درصد جدا از سهم سه درصد فروش صادرات نفت خام و میعانات گازی است که برای مناطق و شهرستان‌های نفت و گازخیز و کمترتوسعه یافته اختصاص یافته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: از محل سه درصد فروش نفت مبلغ ۹۵۰ میلیارد ریال به منظور اجرای طرح‌های عمرانی استان در سال ۹۶ اختصاص یافته و این در حالی است که این مبلغ سال گذشته ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.