یاسوج- مدیرعامل آتش نشانی یاسوج با اشاره به اینکه «پاساژ شهرداری» و «بعثت» یاسوج به انبار بمب تبدیل شده است گفت: در این دو پاساژ به دلیل نبود گاز، اصناف برای گرم کردن خود از نفت سفید استفاده می‌کنند که در هر واحد حداقل ۲۰ لیتر نفت سفید وجود دارد که این خود همچون وجود بمب است.

«پاساژ شهرداری» و «بعثت» در یاسوج تبدیل به انبار بمب شده است

به گزارش قدس آنلاین، آتش پاد سوم محمد رستمی اظهار داشت: برخی از مکان‌های عمومی شهر یاسوج از جمله جمعه بازار با وجود استقرار ۶۰۰ غرفه در صورت کوچکترین اتفاق و یا حادثه‌ای شاهد ایجاد بحران هستیم.

وی ابراز کرد: در خیابان ۱۳ آبان برای انبار زیرزمینی یک ساختمان ۴ طبقه نوپان گذاشته‌اند که در صورت هرگونه آتش سوزی، آتش نشانان با مشکل سقوط مواجه می‌شوند.

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج با تاکید بر اینکه در زمنیه تجهیزات و امکانات با مشکل روبه‌رو هستیم افزود: ۴۰ آتش نشان در ۳ ایستگاه مشغول به فعالیت هستند که طبق قانون باید هر کدام دارای لباس اطفاء حریق باشند ولی در هر ایستگاه تنها یک دست لباس وجود دارد.

وی از نداشتن خودروی اطفاء حریق کوچک ابراز گلایه کرد و گفت: انتظار داریم مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد و فرمانداری شهرستان بویراحمد در زمینه تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز مساعدت لازم را قبل از بوجود آمدن هرگونه فاجعه داشته باشند.

رستمی ادامه داد: هر آتش نشان به وجود یک دستگاه تنفس به عنوان یک وسیله انفرادی نیاز دارد ولی متاسفانه ۴۰ آتش نشان فعال در ۳ ایستگاه یاسوج تنها ۶ مورد دارند که در این زمینه هیچ توجیهی منطقی نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.