مربیان تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد هرگونه اتهام به بازیکن این تیم را رد کردند.

ورود کمیته اخلاق به اتفاقات دیدار سیاه‌جامگان - تراکتورسازی/ رفع اتهام از شربتی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، گل دوم تراکتورسازی از روی نقطه کرنر به سیاه‌جامگان که منجر به پیروزی این تیم تبریزی شد، در شرایطی رقم خورد که رضا شربتی، مدافع سیاه‌جامگان مأمور مهار تیر اول دروازه بود. او پس از ضربه سر حاتمی که به سمتش رفت حرکتی انجام نداد تا توپ بدون مانع وارد دروازه شود. همین مسئله شایعات زیادی ایجاد کرد که در این بین بزرگ‌ترین تهمت، تبانی این بازیکن با تراکتورسازی بود.

باتوجه به اتفاقات این بازی یکی از اعضای کمیته اخلاق در تماسی که با یکی از اعضای کادرفنی سیاه‌جامگان داشته اتفاقات رخ داده در این صحنه را استعلام کرده تا اگر حرکت شربتی شک و شبهه‌ای دارد، در کمیته اخلاق به آن رسیدگی شود. این عضو کادرفنی سیاه‌جامگان هم در پاسخ استعلام عضو کمیته اخلاق اعلام کرده است: «شربتی اصلاً در این وادی‌ها نیست. یک درصد به او شک نداریم و اگر شک داشتیم خودمان با این بازیکن برخورد می‌کردیم. او روی کم تجربگی بدون حرکت ماند و به نوعی توپ را رها کرد تا دروازه‌بان بگیرد».

با این حال به نظر نمی‌رسد که ماجرای این گل به کمیته اخلاق کشیده شود، اما مسئولان کمیته اخلاق پس از بررسی نهایی موضوع به این نتیجه خواهند رسید که این ماجرا را مورد بررسی قرار بدهند یا نه.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.