هافبک ساحل عاجی منچسترسیتی به شوخی عنوان کرد دوست دارد با تعویض پاسپورتش، برزیلی شود و کنار نیمار و کوتینیو بازی کند.

علاقه یحیی توره درباره پذیریش تابعیت برزیلی!/ دوست دارم کنار نیمار بازی کنم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از دیلی مرور، یحیی توره که بیش از ۱۰۲ بازی برای تیم ملی ساحل عاج برگزار کرده، مدتی است از تیم ملی کشورش خداحافظی کرده است. او در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا هم حضور نداشت. توره البته در دوره قبل رقابت‌ها توانست همراه تیم ملی کشورش به عنوان قهرمانی دست یابد.

یحیی توره در گفت‌وگو با گلوبو برزیل گفت: دیدن تیم ملی فوتبال برزیل که دوباره به دوران اوج خود بازگشته است، اتفاق خیلی خوبی است. برزیل تیمی است که در قاره آفریقا طرفداران زیادی دارد. بسیاری از بازیکنان فعلی قاره اروپا قهرمانانی دارند که همگی برزیلی هستند. خوشحال هستم که می‌بینم آنها در صدر جدول گروه خود در انتخابی جام جهانی در قاره آفریقا قرار دارند. زمانی که سن و سال کمتری داشتم، بازی کاکا را خیلی قبول داشتم و او را الگوی خودم می‌دانستم. او بازی‌های بسیار خوبی در میلان داشت و یکی از بهترین‌های پست خود بود. در واقع بازی‌های میلان را به خاطر کاکا می‌دیدم.

او ادامه داد: بازی نیمار و کوتینیو را می‌پسندم و خیلی دوست دارم این دو را کنار هم ببینم. حتی دوست دارم با تغییر پاسپورم بتوانم برای تیم ملی برزیل بازی کنم و حضور کنار این دو را تجربه کنم. اگر این فرصت برای من ایجاد شود، دوست دارم در تیم ملی فوتبال برزیل بازی کنم (با خنده).

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.