اصفهان- مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار گفت: به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) پیاده روی حرم تا حرم ویژه بانوان فاطمی از امامزاده سید محمد(ع) دولت آباد تا حرم مطهر امامزاده محمود(ع) دولت آباد برگزار می شود.

پیاده روی حرم تا حرم ویژه بانوان فاطمی در دولت آباد برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلی اظهار داشت: همزمان با ایام سوگواری حضرت زهرا(س) ویژه برنامه های عزاداری دختر پیامبر اکرم(ص) در قالب اجرای طرح سوگواره یاس نبوی در جوار حرم مطهر ۵ امامزاده عظیم الشان شهرستان برخوار برگزار می شود.

وی افزود: این ویژه برنامه ها از امروز شنبه- ۷ اسفند ماه لغایت روز جمعه ۱۳ اسفند ماه در بقاع متبرکه این شهرستان اجرا می شوند.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار ادامه داد: در همین راستا با برنامه ریزی های به عمل آمده در روز چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه ویژه برنامه ای با عنوان پیاده روی حرم تا حرم با حضور بانوان فاطمی از امامزاده سید محمد(ع) دولت آباد تا حرم مطهر امامزاده محمود(ع) دولت آباد برگزار می شود.

حجت الاسلام فاضلی تصریح کرد: این مراسم با حضور خواهران حوزه علمیه، مربیان طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم شهرستان، قرآن پژوهان و خواهران دانشجوی دانشگاه علوم قرآنی برگزار می شود.

وی گفت: همچنین با برنامه ریزی هایی که انجام شده است در طول این مسیر ۵ کیلومتری چندین ایستگاه صلواتی برپا و از بانوان ولایی حاضر در این مراسم پذیرایی می شود.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار تاکید کرد: در این مراسم امام جمعه دولت آباد و حجت الاسلام و المسلمین احمد ناصری نیز برای بانوان مومن و ولایتمدار حاضر در این مراسم در رثای مقام شامخ حضرت زهرا(س) و با هدف ترویج زندگی اسلامی به ایراد سخن می پردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.