معاون گردشگری کشور گفت: متأسفانه از برخی مرزهای زمینی، همچون گوربولاغ (بازرگان)، اخبار خوبی از نحوه برخورد و تعامل با اتباع ایرانی به‌گوش نمی‌رسد.

برخورد با ایرانی‌ها در مرز بازرگان خوب نیست

به گزارش «قدس آنلاین»،  مرتضی رحمانی‌موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات‌سفر، با معرفی امنیت به‌عنوان یکی از ارکان جدی و مهم در حوزه گردشگری، اظهار داشت: متأسفانه از برخی مرزهای زمینی، همچون گوربولاغ (بازرگان)، اخبار خوبی از نحوه برخورد و تعامل با اتباع ایرانی به‌گوش نمی‌رسد.

معاون گردشگری اضافه کرد: امنیت و احترام به گردشگران ایرانی در سفرهای خارجی، به‌ویژه در ایام نوروز سال ۹۶، باید از جانب کشورهای همسایه و به‌ویژه ترکیه موردتوجه قرار گیرد.

رحمانی‌موحد ادامه داد: دستگاه‌های متولی در این حوزه باید، با نظارت و کنترل جدی این نوع اقدامات، به برخورد و تعامل مناسب با مسافران ایرانی توجه کنند.

وی با بیان اینکه تشکیل ستاد هماهنگی خدمات‌سفر، هم‌افزایی و هماهنگی دستگاه‌های مختلف را در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران به‌دنبال دارد، یادآور شد: باید با کمک تمام ظرفیت‌های قانونی برای رفع این‌گونه معضلات تلاش کرد و به‌ویژه از اتفاقاتی از این‌دست که در مرز گوربولاغ رخ داده پیشگیری کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.