مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: در این چند سال با شوق و علاقه در تیم‌های موردنظرم بازی کردم و هیچ‌وقت به‌زور در یک تیم نبودم.

مهاجم پیشین استقلال از پشت پرده فوتبال باشگاهی ایران گفت؛ از حروف ابجد تا تغییر نام مادر!

امین منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه چرا برای ادامه فوتبالش نساجی را انتخاب کرده است، گفت: در ابتدای فصل به‌خاطر مشکلات خانوادگی مجبور بودم که در تهران بمانم. در تهران پیشنهاد لیگ برتری نداشتم و در نهایت بادران را انتخاب کردم. در ادامه شرایط مهیا نبود تا این همکاری تداوم داشته باشد و انگیزه لازم را به‌دلیل دوری این تیم از صدر جدول نداشتم. بعد از اینکه استراحت کردم دنبال این بودم که به یکی از پیشنهادهای لیگ برتری‌ام پاسخ مثبت بدهم، اما شرایط طبق دلخواه من نبود.

وی ادامه داد: دوست داشتم در یک تیم پرهوادار بازی کنم و به همین دلیل نساجی را انتخاب کردم که هوادارانش شوق و انگیزه زیادی به بازیکنان می‌دهند. امیدوارم من و نساجی به هم کمک کنیم. به نظر من نساجی بازیکنان خوبی دارد که هرکدام از آنها می‌توانند در لیگ برتر بازی کنند. به‌عنوان مثال محمد عباس‌زاده بهترین گلزن لیگ در تیم ماست و نفرات دیگری داریم که سابقه صعود به لیگ برتر را داشته‌اند. فقط این تیم نیاز به حمایت دارد. خوشبختانه الان همدلی خوبی در نساجی دیده می‌شود.

منوچهری در بخش دیگری از این گفت‌وگو خاطر نشان کرد: خوشحالم که در این چند سال با شوق و علاقه در تیم‌های موردنظرم بازی کردم و هیچ‌وقت به‌زور در یک تیم نبودم که به‌عنوان مثال مربی‌اش دنبال حروف ابجد باشد! الان مربیان با مدیربرنامه‌های‌شان از این تیم به آن تیم می‌روند و جالب اینجاست که خیلی از آنها نتیجه نمی‌گیرند، ولی همچنان تیم می‌گیرند.

مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران در پایان تصریح کرد: من براساس شایستگی‌هایم در این چند سال نتوانستم از لحاظ مالی به آنچه که می‌خواهم برسم، ولی خوشحالم که سالم زندگی کردم و در تیم‌های بزرگی هم حضور داشتم. من هیچ‌وقت نیاز به این نداشتم که برای فوتبال بازی کردن دست به هر کاری بزنم یا مثلاً نام مادرم را عوض کنم!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.