بجنورد- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری خانمی که تحت عنوان مامور کمیته امداد و بهزیستی از حساب افراد بی بضاعت و کم سواد کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

مامور قلابی کمیته امداد و بهزیستی در بجنورد دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ رضا عرب زاده با اعلام این خبر گفت: در پی گزارشات رسیده مبنی بر اینکه خانمی با مراجعه به درب منزل افراد بی بضاعت و کم سواد خود را مامور کمیته امداد و بهزیستی معرفی کرده و با اخذ مدارک از آنان، اقدام به افتتاح حساب برای کلاهبرداری می کرد، موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی خراسان شمالی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مأموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند، افزود: متهم در بازجویی های اولیه با وجود شاهدان عینی منکر بزه انتسابی خود شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات و با انجام یکسری اقدامات علمی مأموران، مشخص شد متهمه با خرید سیم کارت های متعدد و افتتاح حساب در بانک های مختلف برای کلاهبرداری تلفنی و پولشوئی استفاده می کرد.

سرهنگ عرب زاده با بیان اینکه مأموران با بررسی حسابهای بانکی، ۲۰ نفر از افرادی که کلاهبرداری تلفنی از آنها انجام شده و ساکن استانهای دیگر بودند شناسایی کردند، بیان داشت: متهم در ادامه بازجویی ها و با وجود اسناد و مدارک موجود و شهادت شاهدان، حاضر به همکاری نشد و بزه انتسابی خود را انکار کرد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به همراه اسناد و مدارک به شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد تحویل و با قرار قانونی روانه زندان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.