کتابفروشان سراسر کشور می‌توانند تا پایان روز ۱۴ اسفند ماه برای شرکت در طرح «عیدانه کتاب» ثبت نام کنند.

۱۴ اسفند؛ آخرین مهلت ثبت نام در طرح عیدانه کتاب

به گزارش «قدس آنلاین»،  کتابفروشان می توانند تا ۱۴ اسفند ماه با مراجعه به سایت خانه کتاب به نشانی (ketab.ir)  در طرح «عیدانه کتاب»   ثبت نام کنند.  طرح «عیدانه کتاب»   با شعار «امسال هم کتاب عیدی دهیم» از  ۱۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین  ماه در کتابفروشی های عضو طرح اجرا می شود.

با باقی ماندن تنها یک هفته تا پایان ثبت نام در این طرح، ۵۱۹ کتابفروشی از ۲۹ استان کشور  برای مشارکت در  این طرح عضو شده اند که استان های تهران با ۱۰۳ کتابفروشی، قم و اصفهان با ۶۳ کتابفروشی تاکنون بیشترین مشارکت در طرح «عیدانه کتاب» را از آن خود کرده اند.  

در طرح «عیدانه کتاب» کتابفروشی‌هایی که شرایط لازم را دارا باشند، پس از ثبت نام در سایت خانه کتاب و تایید، می‌توانند کتاب هایی که با شرایط تعیین شده در این طرح، مطابقت داشته باشند با ۲۰ و ۲۵ درصد تخفیف به خریداران بفروشند.

کتابفروشی‌هایی می‌توانند در این طرح شرکت کنند که دارای پروانه کسب با تاریخ معتبر باشند. همچنین کتاب های آموزشی، کمک آموزشی، نایاب، افست، فاقد شماره شابک و کتاب‌هایی که در سایت خانه کتاب موجود نباشند، مشمول طرح مذکور نخواهند شد. شرایط خرید در این طرح، سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر یک میلیون ریال است و خریدار هم می‌تواند در چند نوبت و از چند کتابفروشی عضو، کتاب‌های مورد نیاز خود را خریداری کند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.